har166 schreef:Als je asiel drenthe ( of andere provincie ) intypt bij google dan krijg je een hele lijst met asiels. Ik snap niet wat er bij jou fout gaatsoms is het t wel waard om eens wat verder te kijken dan je eigen provincie. Mijn hondje komt uit beilen, 1 kat komt ook uit beilen en de andere kat uit almelo. Prima asiels, alleen in beilen is het erg druk op zaterdag maar ze nemen wel de tijd voor je. Wat voor hond zoek je?
omdat ik puur op groningen zoek denk ik ;P
puur om te kijken maar wel een klein hondje zoiets als een jack russel die ik nu heb ,
een maatje voor het leven om heerlijk mee te wandelen en te knuffelen
soms is het t wel waard om eens wat verder te kijken dan je eigen provincie. Mijn hondje komt uit beilen, 1 kat komt ook uit beilen en de andere kat uit almelo. Prima asiels, alleen in beilen is het erg druk op zaterdag maar ze nemen wel de tijd voor je. Wat voor hond zoek je?
Nu ruim 6 jaar later is bijna al zijn gekke gedrag eruit, hij kruipt soms nog wel in elkaar als je een tijdschrift oid in je hand hebt en kan uit angst bijten als je boos op hem wordt, maar voor de rest is het de grootste knuffelkont van de wereld.