Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) plasjes. Nu is het echt HEEL veel, de hele hoek staat ongeveer blank
Maar wij hebben bv alleen katten, allemaal geholpen dat wel, en destijds rook je de plas ook niet zo hoor sproeien en kattenbak ruik je wel ammonia lucht...herken je gelijk
Is dat je t zag liggen... Grotere plassen duiden toch vaak op blaas of nierproblemen
hormoontjes hallooo haha
ik zou inderdaad vanavond de hondjes even apart doen
Jans schreef:Had ik helemaal niet meegekregen dat Valente bij je ouders zat joh![]()
Hmm poezen kunnen wel sproeien, maar logisch is het nietik zou inderdaad vanavond de hondjes even apart doen
Toen ik uit huis ging vorig jaar mei heb ik Iepie, Lenthe en Isa meegenomen. Valente en Tessa zijn daar blijven wonen. Lenthe en Tessa hadden altijd ruzie namelijk.. Die zijn beide helemaal opgebloeid nu

Mioux schreef:Nee hoor, dat vroeg ik ook aan de dierenarts, dan hoeft niet. Kan ook zijn dat ene keer plassen beter gaat als andere keer, en ze soms wel op de bak gaan soms niet.
Kan je een nacht of dag of iets de honden apart doen? dat je t misschien zo kan zien wie t is ? Anders is t misschien slim even met je eigen da te overleggen ? Bij mij zeiden ze als eerste dat t mogelijk was met de nieren die niet goed werkte, of de blaasontsteking, dan is het ook lastig soms je plas op te houden
CrazyCat schreef:Kattaenplas ook van poezen ruik je inderdaad wel. Zou me niks verbazen als er iemand een ongelukje gehad heeft en de honden nu merkeren op die plek.
Een middel met enzymen die de urinedeeltjes afbreken is het enige dat echt helpt.
http://www.petspassion.nl/index.php?gr=84&ag=3055

Limoen schreef:Ze gaan allebei ook gewoon op de kattenbak, dus daar is niets mis mee. Korrel is hetzelfde.
Maar je ruikt toch verschil tussen kattenplas en hondenplas? Of niet?
Als ik het plas in de kattenbak ruik