Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RebeccaC schreef:En een grote troost, een Rottweiler wordt een pak rustiger en verstandiger op 2,5 jaar.
maar we konden ons geen betere hond voor de kinderen wensen. Ook prima met andere honden (ook reuen) op zijn terrein Tinkermuts schreef:Mijne is nu ruim twee maar net als die van Sonja een overenthousiast geval, mijn vorige twee werden idd pas met een jaar of zes a zeven wat relaxter.
. Nieuwe honden stel ik wel aan hem voor maar dan is hij eerst aangelijnd of ik moet weten hoe die hond is. Eigenlijk nog niet 1 hond tegen gekomen die niet met hem overweg kan.
maar zeker weten doe je nooit, daarom mogen ze niet met hem spelen, is hij ook te druk voor, en laten we de kids geen moment alleen met hem. Er wordt dus aan gewerkt. En ik moet zeggen hij leert wel steeds beter. Loopt nu naast, reageert op commando ect. Maar er is nog veel werk aan! Het zijn de kleine dingen waar ze ook goed op moeten letten zoals o.a. dat hij pas als laatst door de deur gaat. Maar ik vertrouw erop dat het goed komt!