kat met slecht gebit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jesito

Re: kat met slecht gebit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 07:34

Ze wilde vooral rontgen om toch effe te kijken en dan als hij toch onder narcose was eventueel die hoektand eruit halen, maar misschien hoefde dat niet uiteindelijk.
Maar als dat wel was dan zou het ook zoveel geld gaan kosten anders was het ook minder.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-15 06:51

De 30e wordt onze kat toch geholpen, maar bij een andere dierenarts.
Ik wilde gewoon even aankijken en zelf wat info opdoen en ineens belde de dierenarts of het aan de kosten lag dat ik het niet wilde.
Want dan kon het ook goedkoper.
Ik heb nooit gevraagd of het goedkoper kon, maar ik wil over zo'n bedrag wel even nadenken.
Hierna zijn er nog wat dingen gebeurd en heb besloten met die dierenarts te stoppen aangezien ik er geen vertrouwen meer in had.
Voor een second opinion gegaan en hier heb ik een beter gevoel bij en een onderbouwt verhaal met kosten.
precies kunnen ze niet zeggen omdat ze op het moment van schoonmaken gaan kijken hoe de rest eruit ziet en zo nodig eruit halen.
Voor nu is het de bedoeling dat het gebit zorgvuldig schoon gemaakt wordt en alle tanden gecontroleerd/ gemeten (of zoiets) en die ene hoektand eruit als die dan toch onder narcose is.
Dus iedereen hier ook gerust gesteld :D

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 10:02

Goed dat je hem toch laat helpen. Houd rekening met een hoog bedrag, dan kan het altijd mee vallen. Ik weet niet wat ze aangegeven hebben voor kosten (geschat) maar ik weet dat dat enorm sterk per DA kan verschillen idd. Bij de 1 begin je met 150 euro en bij de ander ben je voor 150 incl. Alles klaar. Maar dat ligt idd geheel aan de praktijk. Hoop voor je dat het mee valt!

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 11:40

Fijn! Ik hoop dat t allemaal meevalt!