Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Littera schreef:Ik vind het echt heel goed dat je je konijn hebt laten opereren! Dat zou niet iedereen doen voor een knaagdier.
Veel beterschap voor je konijn.
Eoweyn_x schreef:Littera schreef:Ik vind het echt heel goed dat je je konijn hebt laten opereren! Dat zou niet iedereen doen voor een knaagdier.
Een konijn is dan ook geen knaagdier![]()
Goedzo TS, hoop dat ie snel opknapt
Leffroi schreef:Littera schreef:Ik vind het echt heel goed dat je je konijn hebt laten opereren! Dat zou niet iedereen doen voor een knaagdier.
We hadden vandaag een hamstertje in de praktijk. Bam, weg 60 euro. Dát zie ik niet veel mensen doen. Konijnen en cavia's gebeurt (althans bij ons) nog best vaak!
ik ga hem nu weer dwangvoer geven en dan ga ik 'slapen'
hij is weer wat alerder en hij loopt meer door het hok heen en hij valt ook bijna niet meer om als hij loopt!
Leffroi schreef:Soms lijken dieren inderdaad heel wakker, maar zodra ze weer rust krijgen, kakken ze wel eens in. Dat is normaal. Zolang hij maar niet steeds suffer wordt en hij lekker warm blijft. Maar zo klinkt het goed!
ik heb hem vanochtend voordat ik naar school ging nog zijn medicijnen en dwangvoer gegeven alleen liet hij heel veel dwangvoer langs ze bekkie lopen