Huisdieren op bed..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:32

Ik beken :P
Ze hebben beide hun eigen slaap plekjes op de slaapkamer. Zika gaat mee naar bed en gaat op zijn matje liggen. Kito moet eerst komen knuffelen en gaat dan naar zijn mandje.
Zika wil 's nachts nog wel eens op bed kruipen. Vooral in de winter als hij het koud heeft.

Kito was zo bang toen hij bij ons kwam dat hij bleef mauwen beneden. Daarna maar meegenomen naar boven omdat ik bang was dat de buren wakker zouden worden en zouden gaan klagen. En ja uhm daarna is de deur gewoon open gebleven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:33

Kat ligt overdag op bed , ze word gepest door de andere en dan is de woonkamer echt te klein. S'nachts de deur naar de gang en berging open dan kan ze gaan waar ze wil

Binnekort wil ik een woning met een extra kamer dan kunnen ze daar heen :P

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 21:33

Nou de mijne hebben zelfs een eigen kattenkamer maar reken maar dat ze liever bij het vrouwtje slapen.. :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:34

Onze katten komen niet boven, vanwege het haar en omdat ik een beetje allergisch ben. Moet ze dus maar niet in bed hebben :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:34

Ik weet hoeveel kattenharen er op de bank liggen, als ze daar een paar uur op hebben liggen pitten. Het idee dat dat ook in/op mijn bed zou liggen, zou me al geen oog dicht meer laten doen. Ronduit smerig idee.
Geen katten op de hele bovenverdieping is hier de regel, en daar wordt ook absoluut niet van afgeweken.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:35

Ieeeeeuw hier geen beesten in bed hoor, bahh dat vind ik echt super goor :')

LEKKERGEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:35

Ja hier ook! Heerlijk katjes op bed <3.
Frummel heb ik opgehaald in een weekend dat mijn vriend niet thuis was. De eerste paar nachten mocht ze bij mij in bed. Mijn vriend kwam thuis en na 1 nacht extra moest ze toch echt het bed verlaten.
Mijn vriend gaat vaak weekenden vissen. Dus als hij weg was mocht ze in bed slapen. Een maand later kwam hij er zelf mee dat ze wel altijd bij ons in bed mocht :)
Inmiddels hebben we er een kat bij en hebben we nu nauwelijks ruimte om ons om te draaien, want de poezels liggen in de weg. Maar we nemen het voor lief, want het is heerlijk als die 2 pluizenbolletjes komen kroelen <3

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:36

Jaaa, niks fijners dan in slaap vallen met kitty knorrend tegen me aan :D
Mijn kamer is echt haar plek, hier is ze zo'n 22 uur per dag. 1 uurtje rennen in de tuin, 1 uurtje eten.
Mn vriend en zij delen ook het kussen, zij vertikt het om die af te staan. Als hij haar toch wegkrijgt, gaat ze op zijn buik liggen :D
Laatst bijgewerkt door Selina op 31-03-15 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:36

Mijn kat sliep ook altijd bij mij op bed of maakte me s ochtends wakker (ging hij aan m'n deur zitten wachten tot m'n ouders m binnen lieten <3 ) maar hij is overleden.
Hondje slaapt wel op de slaapkamer van m'n ouders, maar in d'r mand (bij uitzondering mag ze op bed, als het bed toch verschoond wordt de volgende dag).
Katten slapen wel altijd bij m'n ouders op bed, op de sprei.
Tegenwoordig heb ik ratjes op m'n kamer, die lopen los en kunnen dus ook op bed als ze willen. M'n vorige, overleden, ratje kwam vaak bij mij in bed liggen slapen, werd ik wakker met m'n beestje opgekruld onder de dekens <3

Vind het heerlijk! Zou t ook heel stil vinden om geen beestjes om me heen/op de slaapkamer te hebben :o

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 21:40

Afbeelding
Reuze gezellig toch? <3

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:40

Hier geen inhuisehuisdieren pony woont gewoon buiten in de wei :D ), maar zou ze ook never nooit in bed willen hebben :n

Vind dat echt vies. Als hier wel ooit huisdieren in huis komen wonen, dan blijft de slaapkamer echt exclusief voor manlief en mij. Geen haren, modderpootjes, etc op de slaapverdieping!

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:41

Mijn kat mag niet mee naar boven.. Maar als de ouders niet thuis zijn, dan slaapt hij nog steeds niet bij mij, want hij gaat s'nachts er op uit.
De andere kat wilde nog wel op het voeteneind of een stoel in de buurt liggen, maar dan ging die zo hard spinnen dat ik niet kon slapen :+

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:42

Mijn hond slaapt altijd bij me! Voel me dan toch veiliger, ze is goed waaks namelijk. Daarnaast vind ik het enorm gezellig en voel me erg alleen als ik een nachtje zonder haar slaap.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 21:42

kwii schreef:
Mijn kat mag niet mee naar boven.. Maar als de ouders niet thuis zijn, dan slaapt hij nog steeds niet bij mij, want hij gaat s'nachts er op uit.
De andere kat wilde nog wel op het voeteneind of een stoel in de buurt liggen, maar dan ging die zo hard spinnen dat ik niet kon slapen :+

Juist een heerlijk geluid om op in slaap te vallen. <3

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:43

*steekt voorzichtig een hand op* :))

Wel enkel in de winter! Ze lopen hier namelijk ook buiten, en als het tekenseizoen begint ben ik er ook echt huiverig voor... Overigens woon ik nog alleen thuis. Als ik ooit met vriendlief ga samenwonen blijft de slaapkamer ook voor ons tweetjes hoor :D

tiwi1969

Hier geen beesten in bed!

Honden mogen niet naar boven en toepen ik nog katten had hield ik de slaapkamerdeur dicht.
Ik houd van een schoon, fris en haarvrij bed.

Tigress

Kat mag liggen waar ze maar wil, dus ook op mijn bed :P
Mijn labrador heeft momenteel nog een wond aan zijn poot, en als meneer tussen mijn benen ligt op bed ligt hij zodanig rustig, dat hij er niet aan zit :+ Momenteel heb ik dus ook een hond op bed :')

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:46

Mijn katten slapen af en toe op bed. Niet iedereen mag in de slaapkamer, want sommige gaan heel fanatiek op tenenjacht 's nachts. Mijn honden zou ik nooit op bed laten slapen, op een of andere manier vind ik dat minder fris? Ik vind het wel gezellig, ik lig vaak wakker 's nachts en dan is er iemand om even mee te kroelen. Mijn man zit daar dan niet op te wachten gok ik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:46

Ik snap werkelijk niet dat mensen het vies vinden; een kat op bed.
Dat je de haren lastig vindt, oké, maar vies? Juist enorm gezellig! :))
En dan rekken ze zich s'nachts in hun slaap uit en heb je twee achterpootjes in je buik. _O-

Eén van onze katjes vroeger ging op je borst liggen en als je ook maar 1cm bewoog, kreeg ze een enorm geïrriteerde uitdrukking op haar gezichtje en als je dan nog een keer durfde te bewegen, kreeg je een harig vuistje in je oog, waardoor je het eerste half uur wazig zag. _O-
Katten... :')

Fenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:47

Hier is de slaapkamer ook dier-vrij. Vind het niet een heel fris idee dat mijn hond die alles wat maar een beetje stinkt of vies is opvreet, door de smerigste modderplassen baggert en zwemt in van die vieze slootjes, bij mij in bed zou moeten liggen.. Nou is ze ook een duitse-herder, dus neemt ook iets te veel plaats in, maar dan nog zou ik geen dieren in mijn bed willen.. Al dat haar ook overal.. Katten heb ik trouwens niet, dus daar heb ik sowieso al geen last van in de slaapkamer. :)

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:47

Onze katten kunnen en mogen niet naar boven. Toen mijn ouders niet thuis waren heb ik de gangdeur opengezet. De katten gingen meteen uitmaken wie er naar boven mocht en wie niet :P. Onze jongste kat (rode later) kon naar boven, de ander durfde niet meer :'). Die rooie glipt wel vaker naar boven en gaat dan heel schuldig op het bed liggen. Hij bleef niet slapen, hij ging het nachtdier uithangen en constant de trap op en af rennen. Erg prettig zo midden in de nacht, dus niet voor herhaling vatbaar. :o
Onze hond mocht alleen als pup op de slaapkamer.
Laatst bijgewerkt door ArankaM op 31-03-15 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:48

Ik slaap overigens beneden en we wonen in het buitengebied. Vind het dus wel erg prettig om persoonlijke bewaking te hebben. En dus ook geen traplopen oid voor m'n hond.

billionache

ik vind katten ook veel frisser dan honden. Katten ruik je niet, vind ik. Honden wel :j

Oshaa

Wij hebben vijf katten in huis, waarvan één echt mijn kat is. Die slaapt echt altijd op bed, het liefst ligt ze onder de dekens, maar dat vind ik niet zo geslaagd. Over het algemeen ligt haar zoon aan het voeteneind.
Vind het altijd super gezellig als ze er zijn en mis het soms wel al ze er een keertje niet zijn :).

Gelukkig zijn de beide de leeftijd van met tenen spelen ontgroeid en slapen ze gewoon rustig door.

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:49

Katten, hond, alles op bed. Reuze gezellig, vooral als ik 's nachts weer eens wakker ben. En lekker warm :)
Kvind er niks vies aan...gewoon regelmatig de lakens verschonen en onze katten komen niet buiten...geen last van vlooien of teken en de hond wordt netjes gepoetst voor ze weer binnen komt :P