Klopt dat ik me goed heb ingelezen en goed over heb nagedacht! Een dier is van jou afhankelijk dus wil hem kunnen bieden wat hij nodig heeft!
Ik heb gekozen voor de rex omdat mijn ervaring ermee is dat ze lief, aanhankelijk en rustig zijn, en dat is deze kleine man ook hij is ook nog eens een rex met satijn dus een knappe man
Dat dit ras gevoelig is voor sore hocks wist ik niet heb ik ook geen ervaring mee, moet ik nog ergens rekening mee houden?
Ik heb voor hem een hok met een ren eraan onder de ren hebben we een houten plank gedaan zodat het weer niet zo in het hok trekt en hij niet op de koude stenen grond zit, moet dit anders?
Stro in de ren zie ik niet zo zitten met 1 windvlaag zit het overal behalve in de ren dan.
ik doe 2 x daags vieze plekken verwijderderen, een dun laagje zaagsel met flink daaroverheen stro. Dus daar kan hij niets van oplopen verwacht ik zo.
maar als het een man is en ik zet er een geholpen vrouw bij vind ik het een beetje sneu als hij haar gaat ( stalken). Is het een vrouw heb je kans op bitch fight. Dus ik wil daar ook eerst zekerheid op hebben. Ook wil ik het liefst een rex erbij hebben.

is natuurlijk niet de bedoeling! En zonde van het hooi. Deed hij trouwens niet eerder. bedenk me wel net dat ik gister heel zijn hok heb schoongemaakt misschien dat het daar wat mee heeft te maken ? Op zijn vaste plek lag niets vanochtend.