Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RashjaShanti schreef:Ja, meerdere vrouwtjes per mannetje. Natuurbroed of niet maakt niets uit, ik had ze gewoon uit de dierenwinkel, dus dat zullen veel bm kwartels zijn geweest. Gewoon eitjes laten liggen en genoeg schuilmogelijkheden geven, zoals een caviahuisje, daar lieten wij ze in broeden, werkt super. Ook zorgen dat ze genoeg gras e.d. krijgen en natuurlijk dierlijk eiwit. Zoals universeelvoer en meelwormen.
ik heb tot nu toe in mijn voliere een hoop kanarie's, twee koppels bonte diamantduiven, binzen, roodkop papagaaiamadines en gould amadines dus een behoorlijke variatie. Ik wil het enkel nog aanvullen met chinese dwergkwartels maar bonte natuurbroed zijn nogal moeilijk te vinden.
ik ga binnenkort naar de vogelmarkt in mol. Misschien dat ze daar nog iets naar mijn zin hebben zitten. Ik heb namelijk een lastige voorkeur namelijk zilverbont!
Ik heb er een vrouwtje bij in gedaan en mijn witte kwartel vloog er meteen boven op... Als die niet meer bevrucht is weet ik het niet meer haha
Rowie_lover schreef:Ik heb op dit moment 3 kanaries, 1 diamantduif en mn roodkop papagaaiamadines op eieren en er hebben al 2 kanaries jongen! Dus hier gaat het goedik ga binnenkort naar de vogelmarkt in mol. Misschien dat ze daar nog iets naar mijn zin hebben zitten. Ik heb namelijk een lastige voorkeur namelijk zilverbont!