Bloedonderzoek gedaan Schildklier is goed, lever verhoogd. Ze denken aan chussing, dat moeten we nog later onderzoeken en anders het hart. Zeker weten wat het is doen ze niet.
Het is ook geen epileptische aanval waarschijnlijk omdat tie niet echt omvalt en meteen alert is als er wat gebeurt of ik hem roep.
mijn hond had dit na een trap (perongeluk, de bal was het doelwit maar mijn hond deed zijn koppie naar benee) tegen zijn koppie, hij viel dan ook echt om, dit was een lichte hersenschudding. Misschien heeft ie zich hard gestoten? Iig, hij krijgt een knuffel van me
Rideltje1992
Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-15 18:06
Oh echt? Snap alleen niet waarom hij dan meteen weer alert is als er wat gebeurt.
We zullen zien, de onderzoeken worden in werking gesteld. Hoop dat het allemaal mee valt, hij heeft al zo veel moeten door staan.
Delphi2003
Geplaatst: 27-03-15 18:10
Mijn hond reageerde niet meer op haar naam (nu wel weer, volledig hersteld ) maar was wel allert op alles wat er om haar heen gebeurde
De jack van mijn ouders had soortgelijke symptomen. Slecht evenwicht in stilstand. Zichzelf corrigeren om net niet om te vallen. Rechtuit lopen en rennen ging wel goed, springen niet.
De DA wist geen raad. Alle waardes waren goed. Na 2 weken is hij overleden na een soort epileptische aanval. De DA houdt het op een cyste in de hersenen. Geen positieve ervaring dus helaas
Is je hond oud? Kan ook gewoon een ouderdomskwaaltje zijn. En wie kent niet het beeld van slaperig zijn maar wel dom rechtop blijft zitten en uiteindelijk half omvallen van slaap. Je zegt dat hij het altijd bij jou in de buurt heeft, ben jij degene die vaak met hem wandelt, is hij close met je, is er een andere reden waarom hij bij jou wil blijven maar geen plek heeft om te liggen? Als hij wel meteen alert is als je hem roept of als hij dreigt om te vallen, dan zou ik me er niet zo'n zorgen om maken.