terpentijn schreef:Ben ook benieuwd, twee grote GROTE hobbyvarkens gehad vele jaren lang.
Als ze groter en idd berig worden die minivarkentjes (en hoe mini blijft het diertje in kwestie eigenlijk, want voor soort is het, want vele varkentjes worden als mini's verkocht terwijl ze het (later) niet blijken te zijn). Varken moet ook kunnen graven en spitten, en kunnen zoelen. Ook een mini/hobby varkentje.
Bezint waar je aan begint, vaak gaat het alsnog fout met zo'n huis-mini: de link van @pipo naar Levende Have (de site voor de
hobby-dierhouder) is trouwens zeer leerzaam en aan te bevelen.
Ze kan ook gewoon graven en spitten, misschien moet je het allemaal even lezen ?
Want daar zorgen wij echt wel voor anders had ik nooit een varken kunnen nemen, ik weet ook wel dat het niet het zelfde werkt als bijv bij honden.
Ook weet ik wie haar moeder is, zoals ik al zei we zijn bij meerdere nestjes wezen kijken en zo hebben wij ook besloten voor een zeugje te gaan. Omdat de zeugjes die al wat ouder waren ons aantrekte.
En niet ieder varken is het zelfde.
Hier had ik dus niet zo'n zin in.
Vandaar ik het via pb deed.
Als het niet goed zou gaan later dan komt daar echt wel een oplossing voor. Ook dit heb ik al gezegd.