Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rytir schreef:Ergens speelt het wel al in mijn achterhoofd maar wil er alles aan doen om het proberen op te lossen... Vanavond bij de da geweest en zo'n stekker gehaald en op advies tabletten. Schijnt het meest effectief te zijn dus ben benieuwd want een behoorlijk centje lichter
De jongste is redelijk bij getrokken; houdt alles wel in de gaten maar redelijk relaxed. Moeders daarentegen is nog steeds woest en gromde en blies ook tegen mijn vriend. Is altijd een rotzakkie geweest maar nu helemaal... vannacht heeft er dus een alles onder geplast. Ik dacht eerst de moeder want die had al 6 uur zonder kattenbak bezoek gezeten maar de jongste had een natte staart en rook nog steeds niet fris. Moeilijk!!!
Rytir schreef:Dank je zwartbeessie had ik op mijn tel even overheen gelezenHad via pm ook al een tip gehad. Heb al even zitten kijken maar potverdorie wat zijn die gasten schandalig duur! Noem het beroepsdeformatie want zie heel veel lonen en tarieven in mijn werk maar denk dat ik mij ook ga laten omscholen
Rytir schreef:Ik denk dat ik op zoek moet naar een katten expert, moeder poes is helemaal van het padje. Goede adressen? En heeft iemand ervaring met het even een logeer adres voor een kat om bij te komen? Beter 1 uit logeren sturen of met zijn tweeën op pension zodat ze op elkaar moeten steunen?
Heb het nog geprobeert met een homeopaat die korreltjes voorschreef, moesten ze elke dag een paar druppeltjes van maar dat mocht niet baten. Een kattengedragsdeskundige zal jou goed verder kunnen helpen! Succes ermee! Rytir schreef:Tinley heb ik er idd ook bij zien staan maar prijzen van 145 tot 175 voor 1-2 uur consult ex reiskosten vind ik wel aan de prijs voor iets waar nauwelijks controle op is... Als ik het vergelijk met andere consulten is het schrikken