hond mankt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 19:15

MyWishMax schreef:
Ik zou ff opletten, mocht het woensdag/donderdag niet over zijn of het erger worden, dan even langs de da. Hier voelde ik ook niks en zodra hij dacht dat we gingen trainen of lopen zag je er niks aan. Ik duim iig voor iets kleins!

Zodra ik hem in de drive zet loopt ie ook gewoon normaal.

We zullen afwachten tot woensdag/donderdag.

En bedankt voor het duimen! Is het bij jouw hond weer volledig genezen?

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 19:16

Ik bedoelde ook korte riem. Mijn honden lopen nooit aan een riem vandaar dat ik alleen riem zei. Maar het is belangrijk dat hij geen gas geeft zeg maar. Als het alleen een kneuzing of verrekking is dan zie je binnen een paar dagen wel verbetering.

MyWishMax

Re: hond mankt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 19:21

Ja, niks meer aan te zien gelukkig. Maar nog niet alles aan het doen en het is nu ruim 8,5 week geleden. Was een simpele kneuzing(nouja zware kneuzing aan pols en tenen, of met afstandstellen of met de bal gooien, één van die twee), maar mijn DA zei om heel goed op te passen. Zelfs zulke blessures worden toch snel chronisch als je te snel (dus als hij net weer goed loopt) weer alles goed doen. Ik ken ook zo'n geval, kleine blessure, te snel weer begonnen en dat duurt echt al maanden en steeds weer niet goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 19:23

aisie schreef:
Ik bedoelde ook korte riem. Mijn honden lopen nooit aan een riem vandaar dat ik alleen riem zei. Maar het is belangrijk dat hij geen gas geeft zeg maar. Als het alleen een kneuzing of verrekking is dan zie je binnen een paar dagen wel verbetering.

Ah ik snap je. Djang moet helaas nog wel aan de riem. Jaagt nog graag achter andere dieren aan.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 19:24

voor de overtollige energie lekker gaan hersenwerken met je hond.

Op Facebook en youtube zijn veel filmpjes met voorbeelden van hersenwerk te vinden wat je zelf kan maken, leuk voor jou en je hond zolang hij rustig aan moet doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 19:25

MyWishMax schreef:
Ja, niks meer aan te zien gelukkig. Maar nog niet alles aan het doen en het is nu ruim 8,5 week geleden. Was een simpele kneuzing(nouja zware kneuzing aan pols en tenen, of met afstandstellen of met de bal gooien, één van die twee), maar mijn DA zei om heel goed op te passen. Zelfs zulke blessures worden toch snel chronisch als je te snel (dus als hij net weer goed loopt) weer alles goed doen. Ik ken ook zo'n geval, kleine blessure, te snel weer begonnen en dat duurt echt al maanden en steeds weer niet goed.

we gaan het zeker rustig aan doen. Heeft sowieso nu 2 week geen training.

Wil niet onnodig risico's nemen.

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 18:20

Hoe is het vandaag met je hond? Zie je al wat verbetering?

Anoniem

Re: hond mankt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 21:57

Loopt nu weer iets beter. Maar deed eerder op de avond een beetje maf toen ik binnen kwam (woon bij vaders) maar hersteld vrij snel weer.