Hier ook een Stafford eigenaar. Wij hebben 5 Staffordshire bull terriërs. Billy reutje van 7 jaar Truusje teefje van 5,5 jaar Bram reutje van 4 jaar Jansje teefje van 4 jaar Teuntje teefje van bijna 4 jaar.
Esmee_RS
Geplaatst: 19-10-15 21:37
Wij hebben er ook een! Een Amerikaanse stafford (wel een kruising waarschijnlijk. En anders gewoon een misvormde) Teefje van 2 jaar genaamd Kelsey.
Heerlijk fotogeniek
Wij denken trouwens niet dat het een volle stafford is. Dr moeder is sowieso een stafford, maar haar vader is onbekend. Volgens de fokker was het een Amerikaanse Bulldog. Yeah right. Iemand hier die er toevallig iets in ziet?
Edit: Erg leuke honden komen er voorbij zeg!
xxelviraxx
Geplaatst: 20-10-15 06:45
Wij waren nog naar de renbaan geweest met Charlie. Was zo leuk. Hij snapte er niet veel van maar dus ging niet zo heel hard maar toen was er coursing. Nou toen vloog ie er achter aan. Hij was ook eerste. Nooit verwacht. Een paar fotootjes.
Ook hier een Stafford in bezit! Heerlijke hond, al heb ik mijn handen vol aan haar. We zijn beide onzeker, dus je kan je voorstellen dat dat de situatie niet altijd even makkelijk maakt!
Voor nu ben ik bezig met een gedragsdeskundige bij mij uit de buurt die met name met mij aan de slag gaat! Mijn hond Zenna kan het, zolang ik zekerheid uitstraal!
Dus daar gaan we dan ook hard aan werken, dat we over een tijd weer samen op pad kunnen!
Zenna wordt eind deze week 7 en heb haar vanaf dat ze 8 weken is!!
Wat een leuke staffords allemaal! Laatst zat er een man in de metro met twee witte staffords, echt prachtige beesten vind ik het! Waren compleet gefocussed op hun baas en al die mensen die ze eng vonden en er omheen aan het lopen waren boeide ze niks! Vond het echt heel erg mooi om te zien hoe baas gericht die dieren kunnen zijn
Ja wij hebben een am. Stafford Teefje van 7 jaar alweer. Veel ups en downs kwa gezondheid, heeft kanker overleeft en het gaat nu eigenlijk weer jaren goed. Je merkt wel aan dr dat ze door de ziekte ouder lijkt dan dat ze is.