de overige dieren zijn jong tot middelbaar.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Equardor schreef:Een cavia van 14 jaar, die heeft wel een heel goede plek bij jullie!!! mijn paard Irando van 27 is de oudste daarna Jur met 20 jaar en dan de poes Harry van 13 jaar.
c_alsemgeest schreef:Joepie is helaas pas overleden, maar verdient hier wel een post![]()
Deze knappe dame is ruim 22 geworden... bijna 23. Op de foto hier was ze net 22.
[ [url=m/Hi30vi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoop dat mijn huidige katten net zo gezond oud worden als Joepie... ze is haar hele leven nog nooit bij de dokter geweest op haar entingen na
Marion_ schreef:14!? Een cavia? Wauw
Volgens mij is daar weinig mee te vergelijken haha. Die zou je denk ik zo aan kunnen melden voor het Guinness book of records!
Onze kat is bijna 17 en op artrose na nog helemaal goed
En de oudste cavia van +/- 6 jaar is ook afgelopen zomer overleden toen we op vakantie waren.. Die was ook echt op..
. xShannentje schreef:Marion_ schreef:14!? Een cavia? Wauw
Volgens mij is daar weinig mee te vergelijken haha. Die zou je denk ik zo aan kunnen melden voor het Guinness book of records!
Onze kat is bijna 17 en op artrose na nog helemaal goed
Haha de oudste bekend en te vinden in het Guinness book of records is 14 en 9/10 maanden geloof ik. Helaas hebben wij geen geboortebewijs van Mini dus dat zal wel niet gelden dan denk ik..
de cavia van mijn vriendin was 14 jaar en 8 maanden toe hij dood ging.. Bijna in de buurt! Overigens wel heel oud