Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kentaro schreef:En, weten jullie al wat meer??
bigone schreef:Ik vind het ook heel erg duur en eigenlijk gewoon asociaal dat ze deze prijzen rekenen. Mijn kat heeft vorig jaar twee dagen aan het infuus gezeten, twee keer onder een roesje en drie keer een blaasspoeling gehad, kosten driehonderd euro.
Athena1982 schreef:Jeetje wat heftig.
Ik heb twee kittens verloren aan FIP, twee zusjes. Het eerste wat ik merkte was diarree en koorts. Later kregen ze ook een gele huid kregen doordat de lever was aangetast (eentje kreeg zelfs groene ogen ipv de blauwe die ze had, dat was een heel raar gezicht!) De DA zei tijdens het onderzoek dat met de leverwaarden die ze hadden dat het waarschijnlijk FIP was. Ik weet niet of die van jou verhoging heeft? Ik hoop zo voor jullie dat het geen FIP is of iets wat niet meer te genezen is! Jullie doen je best, meer kan je niet doen. Heel veel sterkte aankomende periode!
. Maar goed, ik hoop dus dat de jouwe geen FIP heeft omdat de leverwaarden goed zijn en hoop op een spoedig herstel. Nogmaals veel sterkte! WillemYntJee schreef:Spannend TS, hoe gaat t nu met eten? Gekke vraag misschien maar waarom maken ze haar niet open om in de buik te kijken?