Hond importeren vanuit USA

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gabyfedde

Re: Hond importeren vanuit USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 07:10

Je geeft aan dat het een stresskip is, hoe uit zich dat?

Ik zou als medepassagier (met een duur ticket) niet blij worden van een 9 uur lang piepende hond.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 07:24

Jasmijn159 schreef:
.

voorkeur begint steeds meer uit te gaan naar carry-on. Vooral ook omdat als ik hem met cargo laat vliegen, de vlucht nog eens met 5 uur verlengd zal worden. Cargo dieren moeten namelijk bij een overstap verplicht minimaal 3 uur aan de grond blijven. Dat betekent voor hem dat hij het eerste deel van de vlucht eerder zal gaan maken dan ik en dus nog 5 uur extra in zijn cargo kennel zal zitten.

Maar kan jij zelf dan niet ook die eerdere vlucht nemen? Men dan Carry on? Dan heb je ook tijd om hem uit te laten.

Esther_r20

Re: Hond importeren vanuit USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 07:30

Een algemene vraag. Hoe gaat dat met honden aan boord en allergische mensen? Lijkt me echt heel vervelend

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 08:27

gabyfedde schreef:
Je geeft aan dat het een stresskip is, hoe uit zich dat?

Ik zou als medepassagier (met een duur ticket) niet blij worden van een 9 uur lang piepende hond.

Dat uit zich door extreem rillen en in elkaar kruipen. Hij kan best een keer janken, maar zal echt niet de hele vlucht gaan janken. Dan corrigeer ik hem gewoon. Bovendien is ie echt inieminie, niet te vergelijken met een huilende hond van formaat. Ik denk dat een huilende baby vijf keer zo veel geluid kan maken dan dat hij zou doen :P

Eileen, omboeken is erg erg duur. Voor dat bedrag kan ik hem bijna heen en weer laten vliegen -O-

Wat betreft allergische mensen: je moet van te voren aangeven dat je een hond carry-on vervoert. Dan kunnen mensen met allergie stoelen krijgen die ver bij jou vandaan zijn. Zo is het mij uitgelegd :)