Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Little_Gift schreef:Nou om maar niet in te gaan op het feit dat ik het vreselijk vind dat katten zomaar alles overal mogen vernielen, kapot maken, doodbijten, afmaken, najagen enz... terwijl honden nog geen scheet mogen laten en al scheef bekeken worden… wil ik hier nog even opmerken dat je verdorie goed mag opletten met wat je op het internet post want een wezel is nog steeds een beschermd EN bedreigd diersoort en ze doden is strafbaar en vervolgbaar, ook als ze gedood worden door 1 van uw huisdieren.... !
. Little_Gift schreef:Nou om maar niet in te gaan op het feit dat ik het vreselijk vind dat katten zomaar alles overal mogen vernielen, kapot maken, doodbijten, afmaken, najagen enz... terwijl honden nog geen scheet mogen laten en al scheef bekeken worden... wil ik hier nog even opmerken dat je verdorie goed mag opletten met wat je op het internet post want een wezel is nog steeds een beschermd EN bedreigd diersoort en ze doden is strafbaar en vervolgbaar, ook als ze gedood worden door 1 van uw huisdieren.... !
Little_Gift schreef:Nou om maar niet in te gaan op het feit dat ik het vreselijk vind dat katten zomaar alles overal mogen vernielen, kapot maken, doodbijten, afmaken, najagen enz... terwijl honden nog geen scheet mogen laten en al scheef bekeken worden... wil ik hier nog even opmerken dat je verdorie goed mag opletten met wat je op het internet post want een wezel is nog steeds een beschermd EN bedreigd diersoort en ze doden is strafbaar en vervolgbaar, ook als ze gedood worden door 1 van uw huisdieren.... !
Little_Gift schreef:Nou om maar niet in te gaan op het feit dat ik het vreselijk vind dat katten zomaar alles overal mogen vernielen, kapot maken, doodbijten, afmaken, najagen enz... terwijl honden nog geen scheet mogen laten en al scheef bekeken worden... wil ik hier nog even opmerken dat je verdorie goed mag opletten met wat je op het internet post want een wezel is nog steeds een beschermd EN bedreigd diersoort en ze doden is strafbaar en vervolgbaar, ook als ze gedood worden door 1 van uw huisdieren.... !

Little_Gift schreef:Nou nochtans staat dat wel degelijk anders hoor, men mag wezels die auto's inklimmen ook niet met elektrische stoten verjagen net omwille van hun status... maar goed, mij hoef je niet te geloven en degene die mij zegt "ja laten we een kat vervolgen"... denk eens verder dan uw neus lang is en gebruik uw hersenen ipv uw tong... de kat heeft een eigenaar, niet?! En die is wél vervolgbaar !
Little_Gift schreef:Nou nochtans staat dat wel degelijk anders hoor, men mag wezels die auto's inklimmen ook niet met elektrische stoten verjagen net omwille van hun status... maar goed, mij hoef je niet te geloven en degene die mij zegt "ja laten we een kat vervolgen"... denk eens verder dan uw neus lang is en gebruik uw hersenen ipv uw tong... de kat heeft een eigenaar, niet?! En die is wél vervolgbaar !

Fiffill schreef:Little_Gift schreef:Nou nochtans staat dat wel degelijk anders hoor, men mag wezels die auto's inklimmen ook niet met elektrische stoten verjagen net omwille van hun status... maar goed, mij hoef je niet te geloven en degene die mij zegt "ja laten we een kat vervolgen"... denk eens verder dan uw neus lang is en gebruik uw hersenen ipv uw tong... de kat heeft een eigenaar, niet?! En die is wél vervolgbaar !
Ik denk dat jij in de war bent met steenmarters. Die klimmen namelijk wel vaker in auto's en hebben een beschermde status. Wezels niet.
Dus volgende keer voor je aan een tirade begint, even kijken of je wel weet waar je het over hebt
@TS mooi beestje, wat jammer dat hij dood is. Denk ook dat hij al verzwakt was want ze zijn zo ontzettend snel en fel, denk niet dat een kat dat snel zal pakken.
xTitanic schreef:Fiffill schreef:Ik denk dat jij in de war bent met steenmarters. Die klimmen namelijk wel vaker in auto's en hebben een beschermde status. Wezels niet.
Dus volgende keer voor je aan een tirade begint, even kijken of je wel weet waar je het over hebt
@TS mooi beestje, wat jammer dat hij dood is. Denk ook dat hij al verzwakt was want ze zijn zo ontzettend snel en fel, denk niet dat een kat dat snel zal pakken.
Het zijn wezels & marters, dus beiden
Ik vond hem echt onwijs schattig en heb hem even goed bekeken (want hoevaak kom je nou zo dichtbij zo'n beestje
). Daarna hebben we hem 'verpakt' en in de vriezer gedaan. Als ik zo thuis ben zal ik de foto's plaatsen!