[FOTO]mijn lieve duitse herder reu

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Evelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 16:28

Youp geboren op 10-11-2012

Afbeelding

En Youp nu!

Afbeelding

Afbeelding

Shephard

Re: [FOTO]mijn lieve duitse herder reu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-15 16:38

Owww wat een mooie vriendelijke kop eveline!!! Hopelijk krijgt/houd de mijne ook zo'n vriendelijke blik als ie volwassen is!

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 16:43

Wauw Youp is prachtig!!

Dat vind ik ook jammer, 2 vriendinnen van mij durven nu niet meer bij mij thuis te komen. Hier moet je eerst een ijzeren hek Door en voor het huis langs om aan te bellen. Rex staat vaak al voor het raam als hij het hek heeft gehoord.

Onze postbode rent richting de deur en weer terug. Haha.

Rex kan met elke hond, maar paar weken geleden kwam ik een man met een even oude stafford tegen. Geweldige dieren vind ik dat, maar die man had hem totaal niet onder controle en vloog grommend op Rex af. Rex schrok even maar stond zo boven hem. Hart in mn keel!

quatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 18:11

Als stille meelezer, toch ook even het verschil van pup tot volwassen hond laten zien.
Cloony als pup
Afbeelding

En nu:
Afbeelding
Afbeelding

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 20:32

Kimberley ben jij serieus 17?
Wat is Cloony een mooie hond zeg .

Shephard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-15 20:34

beatje schreef:
Kimberley ben jij serieus 17?
Wat is Cloony een mooie hond zeg .

Haha ja ik ben 17. Wat dan??

Shephard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-15 20:45

xGoldenHero schreef:
Wauw Youp is prachtig!!

Dat vind ik ook jammer, 2 vriendinnen van mij durven nu niet meer bij mij thuis te komen. Hier moet je eerst een ijzeren hek Door en voor het huis langs om aan te bellen. Rex staat vaak al voor het raam als hij het hek heeft gehoord.

Onze postbode rent richting de deur en weer terug. Haha.

Rex kan met elke hond, maar paar weken geleden kwam ik een man met een even oude stafford tegen. Geweldige dieren vind ik dat, maar die man had hem totaal niet onder controle en vloog grommend op Rex af. Rex schrok even maar stond zo boven hem. Hart in mn keel!

Zoo om het eerste deel moest ik wel lachen! Dat dat toch hetzelfde gaat bij mij thuis. Ik kan me dan ook gewoon niet voorstellen dat je bang bent voor honden met zo'n lieve blik!
Dat het met die hond goed is afgelopen heb je wel geluk mee ja! Dex is heel snel bang voor andere honden dus die had er denk ik onder gelegen in zo'n situatie. Hij heeft helemaal geen stoere/"ik kom voor mezelf op" kant zeg maar. De kleine hondjes gaat ie heen om mee te spelen, en de grote laat ie tot rust tot hij die een paar keer is tegengekomen haha.

Shephard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-15 20:47

quatta schreef:
Als stille meelezer, toch ook even het verschil van pup tot volwassen hond laten zien.
Cloony als pup
[ Afbeelding ]

En nu:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Zo Cloony had ook grote poten zeg!! Is ook erg mooi dat langere haar. In het nestje van Dex zaten ook 2 mannetjes met een soort wollige vacht, maar dat is zeker wel veel werk om bij te houden met kammen enzo?

quatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 22:40

Op zich valt het mee, twee keer per jaar is het echt een week lang heel veel borstelen, maar voor de rest is het af en toe eens een kam er doorhalen.
's Zomers is zijn vacht wel veel dunner dan 's winters, dat scheelt wel veel.

Hier in zomer uitvoering, net één jaar oud.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 09:18

kmberleyepe schreef:
love_western schreef:
]
Een 'politiehond' is net zo lief hoor. Ken zat die knvp getraind worden en thuis de grote knuffels zijn.

Zelf heb ik een mechelse herder. Word ipo mee getraind maar is thuis een echte knuffel. Maar op de club gaat de knop om.

Haha je snapt vast wel wat ik bedoel! Er zijn altijd wel valse honden of honden die gewoon niet goed worden opgevoed door hun baasjes. Dat vind ik wel echt heel erg. Maar dat zijn natuurlijk niet altijd politiehonden. Hier in de buurt is laatst wel nog iets gebeurd met een herder die aanviel. Die werd wel ipo getraind, maar dat ligt natuurlijk nog altijd aan hun baas hoe de hond zich gedraagd. Maar ik vind wel, dat als jij een hond hebt die vals is of niet goed is met andere honden dat ie gewoon altijd vast moet! Dat is hier bij ons in het park nog wel eens een probleempje helaas... soms durf je niet eens met je eigen hond het park in als je weet dat er een bepaalde hond is zeg maar.. maar al met al zijn de meeste duitse herders gewoon super lief!!

Ja snap ik ook wel. Vaak staan politie honden beter onder appél dan een gemiddeld huishondje(die keffers die alle kanten opvliegen)

Mijn herder kan ook een hond aanvallen. Maar dan moet die andere wel iets eerst geflikt hebben. Nu hou ik mijn honden altijd goed in de gaten om zo ongelukken te voorkomen. Bij ons op club trainen ook een paar (oud) Duitse herders. Stuk voor stuk leukerds. Net als de mechels :)

Dit is mijn draak

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Shephard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-15 16:31

love_western schreef:
kmberleyepe schreef:
]

Haha je snapt vast wel wat ik bedoel! Er zijn altijd wel valse honden of honden die gewoon niet goed worden opgevoed door hun baasjes. Dat vind ik wel echt heel erg. Maar dat zijn natuurlijk niet altijd politiehonden. Hier in de buurt is laatst wel nog iets gebeurd met een herder die aanviel. Die werd wel ipo getraind, maar dat ligt natuurlijk nog altijd aan hun baas hoe de hond zich gedraagd. Maar ik vind wel, dat als jij een hond hebt die vals is of niet goed is met andere honden dat ie gewoon altijd vast moet! Dat is hier bij ons in het park nog wel eens een probleempje helaas... soms durf je niet eens met je eigen hond het park in als je weet dat er een bepaalde hond is zeg maar.. maar al met al zijn de meeste duitse herders gewoon super lief!!

Ja snap ik ook wel. Vaak staan politie honden beter onder appél dan een gemiddeld huishondje(die keffers die alle kanten opvliegen)

Mijn herder kan ook een hond aanvallen. Maar dan moet die andere wel iets eerst geflikt hebben. Nu hou ik mijn honden altijd goed in de gaten om zo ongelukken te voorkomen. Bij ons op club trainen ook een paar (oud) Duitse herders. Stuk voor stuk leukerds. Net als de mechels :)

Dit is mijn draak

[ [url=m/1bje07.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/mc90lM.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/PRHNtl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Achja zolamg je je hond onder controle hebt is alles prima en doen ze geen vlieg kwaad! Wel goed dat die van jou dan voor zichzelf opkomt hoor. Dex doet dit niet, misschien later nog? Haha. Klopt het trouwens dat herders anders zitten met hun achterpoten/heupen? Af en toe als dex zit dan hangen zijn benen helemaal naar buiten haha alsof ie dan scheef is ofzo!? Moet er ook wel om lachen dat ze zo slim zijn. Ze doen echt de gekste dingenXD

Shephard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-15 16:31

Quatta, dat is wel super fijn! Die van mij blijft maar verharen echt niet normaal!:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 17:12

Geen verstand van Duitse Herders. Die bij ons op club komen uit werklijnen en zit zover ik weet gewoon normaal.

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 19:01

Dan denk ik dat je een puppy zit bedoeld? Op 1 bil zitten ipv op z'n kont.
Is dat niet zo en zit hij echt heel raar dan kan je hem maar beter opnieuw leren zitten dus echt op z'n kont.

Laat je van Dex ook als hij wat ouder is röntgen foto's maken?

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 02:42

Wat komen er prachtige honden voorbij zeg wauw! <3

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 14:59

Mooie herders komen er voor bij :)

Hier mijn draak:

Met ±9 weken oud:
Afbeelding

En op volwassen leeftijd:
Afbeelding
(die witte streep is een klodder opgedroogd kwijl) :o

Shephard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-15 21:04

xGoldenHero schreef:
Dan denk ik dat je een puppy zit bedoeld? Op 1 bil zitten ipv op z'n kont.
Is dat niet zo en zit hij echt heel raar dan kan je hem maar beter opnieuw leren zitten dus echt op z'n kont.

Laat je van Dex ook als hij wat ouder is röntgen foto's maken?

Haha ik denk dat het dat gewoon is, als ik tijd heb zal ik er een keer een foto van maken! We zijn niet van plan om dat te gaan die röntgen foto's. We laten hem wel binnenkort castreren, hij heeft erg veel last van vieze plekken zeg maar.. En hier in het park hebben we altijd wel last van loopse teefjes, hier reageert Dex nu al op dmv veel janken en piepen en hij wil altijd naar buiten! Maar dat naar buiten wou hij altijd al wel,, is alleen nog erger nu haha

Shephard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-15 21:06

Amy_leftover,, wat heb jij ook een mooie zeg!! En een zwarte streep over de tong?? Die van mij heeft voor op zijn tong een zwarte cirkel, en achterop zijn tong een nog iets grotere Haha. Als hij gaapt ziet er dan zo leuk uit!

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 21:20

Dex is er lekker vroeg bij. Wanneer laat je hem ongeveer helpen?
Rex heeft ook een pigment vlekje op z'n tong, hihi

Shephard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-15 21:44

Haha dat klopt inderdaad! Hij was overal wel vrij vroeg mee,, ook als eerste van het nestje oren omhoog enzo! Uhmm als het goed is als hij 9 maanden is, dat is over een maand ongeveer. Onze dieren arts kan het al bij 8 maanden doen maar dat wouden we liever nog even uitstellen.. hij plast ook nog niet altijd met zijn poot omhoog, dit zou ook te maken hebben met hoe ver ze al zijn zeg maar

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 23:32

Nee geen zwarte streep hoor, dat is viezigheid. We hadden daarvoor met een balletje gegooid en kwijl in combinatie met zand, geeft een mooie smeerboel :=

Shephard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 10:42

Oww haha anders zou wel heel toevallig zijn!

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:04

kimberleyepe schreef:
Haha dat klopt inderdaad! Hij was overal wel vrij vroeg mee,, ook als eerste van het nestje oren omhoog enzo! Uhmm als het goed is als hij 9 maanden is, dat is over een maand ongeveer. Onze dieren arts kan het al bij 8 maanden doen maar dat wouden we liever nog even uitstellen.. hij plast ook nog niet altijd met zijn poot omhoog, dit zou ook te maken hebben met hoe ver ze al zijn zeg maar

Ahh okee.
Maar ben je dan niet bang dat hij niet volledig uit groeit en zijn vacht zal veranderen? Ik wacht zo lang mogelijk, haha. Rex die is wel eens bezig op zijn knuffel maar dat straf ik keihard af. Voor de rest is hij vaak samen met teefjes maar maakt nog geen enkele indruk op mij dat hij het begint te snappen zeg maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:07

Hier word geen enkele reu gecastreerd :n

Eoweyn_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:18

Wat een lieverd!

Hier ook het DH virus..

Dolf, huidige DH
Afbeelding

En onze vorige, helaas eind 2014 overleden...

Afbeelding