Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Little_Gift schreef:Bah zeg ! Alsof er niet genoeg vossenstaarten zo te koop zijn... neen, dan nog zelf gaan snijden en hakken en weet ik veel wat nog allemaal... het dier is dan misschien wel dood maar een beetje eerbied voor het wezen, mag ook wel hoor !
Leffroi schreef:Ik zie er niets raars in, maargoed. Waarom moet elk dood dier verspilt worden? Als je er nog iets mee kan is zijn dood tenminste niet nutteloos geweest.
Leffroi schreef:Ik zie er niets raars in, maargoed. Waarom moet elk dood dier verspilt worden? Als je er nog iets mee kan is zijn dood tenminste niet nutteloos geweest.
Djeenie schreef:Voorzichtig zijn met het aanraken van dode vossen...![]()
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zie ... tworm.html
) na die 2 dagen even laten drogen in de zon.. daarna 2 dagen in water met WOL wasmiddel.. daarna weer drogen en evt. droog föhnen..
love_wiepke schreef:Wat je zou kunnen doen om de staart te wassen, is de staart 2 dagen in water met ECO afwasmiddel laten soppen... dit doe ik altijd met kuikenhuidjes (altijd.. klinkt fouter en vervelender dan het is hoor) na die 2 dagen even laten drogen in de zon.. daarna 2 dagen in water met WOL wasmiddel.. daarna weer drogen en evt. droog föhnen..
) Amaris schreef:love_wiepke schreef:Wat je zou kunnen doen om de staart te wassen, is de staart 2 dagen in water met ECO afwasmiddel laten soppen... dit doe ik altijd met kuikenhuidjes (altijd.. klinkt fouter en vervelender dan het is hoor) na die 2 dagen even laten drogen in de zon.. daarna 2 dagen in water met WOL wasmiddel.. daarna weer drogen en evt. droog föhnen..
Euhm... niet om het een of ander... maar waarom prepareer je kuikenhuidjes? (oprechte interesse, ik had ook een TS kunnen zijn)