genoeg uitgelaten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

zoef123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 23:08

anneliesdj schreef:
zoef123 schreef:
Dat lijkt mij prima, het is echt verschillend per hond. Zo heeft mijn hond al genoeg aan
5-10 min in de ochtend
15-30 min eind van de middag
5- 10 min eind van de avond

Lijkt zo echt heel weinig maar voor mijn hond echt voldoende.

Ik moet hier toch even op reageren, ook op het feit dat iedereen zegt dat als je geen problemen hebt met je hond het oké is. (ja dat heb ik zelf ook gezegd, maar lees de context)

Mijn reu kan wel toe met 's morgens 5 minuten en 's avonds 5 minuten, hij is namelijk super zindelijk en als hij in huis is en ik zeg hem op zijn plaatst te gaan dan doet hij dat en dan blijft hij daar ook (de hele dag als ik dat zeg). Hij is goed opgevoed en heeft dus ook geen last van gedragsproblemen.
Is dit voldoende voor mijn hond? ;)

Je moet het zien in de context, een hond kan best toe met 2x 10 minuten als het een ras is wat weinig nodig heeft en hij gaat verder overal mee naartoe, of wanneer hij veel speelt met soortgenoten. Maar wanneer een hond overdag alleen thuis is heeft hij al meer nodig, of wanneer hij nooit kan loslopen, of wanneer je geen of een heel kleine tuin hebt.

Ja ben het met je eens. Mijn hond loopt los door het huis nooit in bench oid. Gaat elke dag minimaal 2x de tuin in en gaat overal mee naar toe. Dus dat zijn idd ook minuten van beweging enz.

shettiessx

Re: genoeg uitgelaten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 06:47

ja dat heb ik dan niet meegeteld maar ze gaat bijna overal mee naartoe inderdaad. (verjaardagen etc.)