Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cemlys schreef:Hou haar de komende dagen maar in de gaten. Laat voor de zekerheid over een aantal dagen nier en lever waardes bepalen. In een uur zijn die tabletten opgelost, misschien dat er nog een deel is uitgebraakt. Ik had voor de zekerheid nog even een flesje infuus aangehangen, spoelt het lichaam extra.
genja schreef:Cemlys schreef:Hou haar de komende dagen maar in de gaten. Laat voor de zekerheid over een aantal dagen nier en lever waardes bepalen. In een uur zijn die tabletten opgelost, misschien dat er nog een deel is uitgebraakt. Ik had voor de zekerheid nog even een flesje infuus aangehangen, spoelt het lichaam extra.
En jij bent ook dierenarts? Er is met 2!! dierenartsen overleg geweest en die vonden het niet nodig deze actie. Ts gaat voor de zekerheid vandaag nog een keer overleggen met de dierenarts. Waarom moet bokt het altijd beter weten als de mensen die er voor geleerd hebben vraag ik mij af?
Als iemand hier niet met dier wat hulp nodig heeft naar de dierenarts gaat krijgen ze heel bokt over hun heen (dat is op zich logisch)nu is er met 2 dierenartsen overleg geweest en dan is het nog niet goed en wordt dit advies nog niet vertrouwd....
MyWishMax schreef:Ik zou er niet zo licht over denken. (Niet dat jij dat doet TS, maar een aantal bokkers die reageren wel) Bij de hoeveelheden die jouw hond gegeten heeft is het echt heel gevaarlijk, alleen komen de symptomen pas na een paar dagen. En dan kan er erge schade zijn aan de nieren en kunnen de honden er aan overlijden als er niet ingegrepen wordt.
Ik zou dus persoonlijk eerder een uitgebreid bloedonderzoek willen, maar het spoelen is wel erg goed. Ik duim dat het met een sisser afloopt TS
. Net nieuwe doosjes, dus was alles bij elkaar ook behoorlijk wat.MyWishMax schreef:Ik zou er niet zo licht over denken. (Niet dat jij dat doet TS, maar een aantal bokkers die reageren wel) Bij de hoeveelheden die jouw hond gegeten heeft is het echt heel gevaarlijk, alleen komen de symptomen pas na een paar dagen. En dan kan er erge schade zijn aan de nieren en kunnen de honden er aan overlijden als er niet ingegrepen wordt.
Ik zou dus persoonlijk eerder een uitgebreid bloedonderzoek willen, maar het spoelen is wel erg goed. Ik duim dat het met een sisser afloopt TS