Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kosseh schreef:Op Radio Noord-Holland werd juist gezegd dat het geen gebakken sponsen zijn.
Maar sponszwammen die gewoon groeien in de natuur. Niet mee gekregen of dat alleen voor een bepaald gebied gold.
Ik hoop voor de hondenbezitters dat dit ook bij de rest zo blijkt te zijn.
http://nos.nl/artikel/2022662-gebakken- ... ammen.html hier het stukje van NOS
Stukjes worst met naalden erin hebben hier wel tijdje gelegen.. Daar hebben verschillende honden zich aan opengehaald. Gelukkig geen een aan overleden voordat het allemaal weg werd gehaald.

silversomali schreef:Vjestagirl schreef:Ik keur niet goed dat mensen dit doen, niemand heeft het recht om andermans dieren te vergiftigen of opzettelijk te doden.
Maar ik kan wel snappen dat mensen het vervelend vinden dat er overal poep lijkt te liggen en dat ieder strookje gras ingepikt wordt als poepveldje, net als de bosjes waar kinderen in spelen. Hetzelfde gaat op voor dat ieder muurtje, iedere lantarenpaal en iedere boom onder gezeken wordt. En natuurlijk raapt heel bokt altijd keurig de poep op en is er niemand hier die voor het gemak de andere kant op kijkt als de hond zijn behoefte doet, maar het gebeurd wel veel. En dan snap ik dat mensen het zat zijn.
Nogmaals: ik keur de methode die ze gebruiken absoluut niet goed. Maar ik kan wel snappen waar het vandaan komt.
Ja en ik irriteer me ook dood aan die jengelende kinderen overal, en ja die kakken ook achter de speeltuin, gadverdamme. als daar wat mee zou gebeuren zou je niet zo snel zeggen dat je begrijpt waar het vandaan komt. Vreemd om dit in zo'n topic te melden, er zijn honden overleden aan dit soort toestanden

Stokje er in om het lekker in de jus (oid) te dopen en dan op een heel doelbewuste plek neerleggen. Het ding ruikt naar een oliebol.
Anoli schreef:Ja heb even terug gezocht. Van Deventer is er een politiebericht, van Apeldoorn kan ik niks meer terugvinden, dus misschien dat niet goed gezien en toch nog niks gevonden in Apeldoorn.
c_alsemgeest schreef:Hier in de buurt hebben ze het ook over schuttingen heen gegooid... Ik kijk dus mijn tuin helemaal na voordat ik mijn katten er in los laat... Zieke mensen allemaal