Hond knoeit vreselijk met drinken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 17:53

magda_90 schreef:
Emmer zojuist geprobeerd, het is natuurlijk veel leuker om die emmer om te gooien. }:0

lol emmer buiten laten en gewoon helemaal vol doen.. idd... beetje erin in huis, nice try hhaa

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 17:56

Hier ook een waterverplaatser ivm waterdrinker! We lopen met een theedoek achter hem aan dus ik lees even mee :-)

magda_90

Re: Hond knoeit vreselijk met drinken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 17:58

In huis had ik inderdaad al een beetje, bodempje, want hier zag ik hem al voor aan. Inclusief baksteen overigens. :=

Hij komt niet zo vaak buiten in de tuin en nu al helemaal niet gezien het gazon een grote modderboel is, die willen wij graag eerst laten herstellen. Drinken gebeurt dus echt binnen. :j

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 18:56

Hier nog zo een, het water blijft vaak niet lang liggen doordat iedereen er met zijn sokken doorheen loopt. Je hebt ook placemats voor honden of je kunt er een doekje omheen leggen. Scheelt al een hoop

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-15 16:37

Dat doekje ligt er al, maar ik ga geen doeken door de hele kamer leggen :+

MightyMike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 16:44

Hier ook zo'n monstertje.. Onze boxer drinkt meestal in 1 keer een hele bak leeg en dan gaat werkelijk zo ongeveer de helft er naast.. Ons laminaat leed gewoon waterschade.. Doek er onder hadden we idd al, maar na 1 drinkbeurt van haar, is het net een handdoek die in het water gevallen is.. Ik geef haar nu buiten te drinken, ze spelen overdag veel buiten, dus dan maar zo. Toen ze een tijd weinig mocht vanwege een operatie bracht ik de bak naar haar toe, en heel frappant, wanneer je de bak voor haar houd en iets hoger dan normaal, omdat ik door mijn hurken ging, knoeit ze geheel niet. Dan drinkt ze wel netjes midden in de bak, maar wanneer wij deze op de grond neer zetten, drinkt ze aan de zijkant van de bak. Een emmer lijkt me te proberen, dan moet het hele hoofd erin.

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 19:06

Ohja, zo hebben wij er ook eentje... Een Basset Hound, dus die kwijlt sowieso al wel een paar liter per dag op de vloer :+ Hij slebbert ook echt alles uit zijn drinkbak en als hij ervan wegloopt smakt hij nog een paar keer goed na, waardoor alles natuurlijk ook nog eens zijn mond uitloopt. Liefst zo ook het halve huis door. :Y)
Hier hebben we alle drinkbakken geprobeerd maar het enige dat werkt is er gewoon achteraan hollen met een handdoek.