de puppies zijn alweer 11 maanden oud...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Re: de puppies zijn alweer 11 maanden oud...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-15 11:31

ik heb net een berichtje gekregen dat met 1 van de zusjes van de puppies het helaas niet gaat met de andere hond in huis.... -O-

zo jammer ze zat zo vreselijk goed,als iemand nog een goed plekje weet voor haar....graag een pb'tje...

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 13:18

Ach wat balen hopelijk is dr snel een passende plek voor

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 13:25

Wat balen!
Ik had de advertentie al gelezen. Wat zonde dat ze niet met teven kan.
Ook wederom een prachtige dame!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 13:29

Heb jij er geen plekje voor Kim? Je hebt er al zoveel. Daar kan er vast nog wel eentje bij eten :P
Jammer dat het niet gaat bij de huidige eigenaar. Is het een moeilijke kruising met karakter? Omdat je ook al schrijft dat Red een moeilijk karakter heeft en dat Tessa heeft gebeten.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 13:30

Cayenne schreef:
Heb jij er geen plekje voor Kim? Je hebt er al zoveel. Daar kan er vast nog wel eentje bij eten :P
Jammer dat het niet gaat bij de huidige eigenaar. Is het een moeilijke kruising met karakter? Omdat je ook al schrijft dat Red een moeilijk karakter heeft en dat Tessa heeft gebeten.

Ja nog eentje erbij Kim! <3
Het is toch al een dolle bende bij elkaar ! :D :')

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-15 14:26

nee ,ze kan hier niet komen,deze pup is weggegaan omdat zij als puppie lotus heel erg beet,en ik zit niet te wachten op een vechtende teef in mijn roedel,laat ik wel zeggen dat dit het pupje was welke bij de geboorte eigenlijk al hier zou blijven ( ze had dezelfde aftekening als mijn overleden Joes,en ze was zó lief als puppie :+: ) ,alleen door dat bijten wat zij deed in lotus durfde ik het niet aan haar hier te houden,de kans was te groot dat ze het dan aan de stok zou kunnen krijgen met 1 van de andere teven hier...

en nee het is zeker voor mensen een hele makkelijke kruising,anders had ik er geen 4 tegelijk op kunnen voeden,maar veel teven bij elkaar houden kán bij elk ras tot strubbelingen leiden, en zo ook tussen broers en zusjes...

red heeft een moeilijker karakter omdat hij langzaam hersteld in nieuwe situaties,hij heeft gewoon langer tijd nodig om te wennen ,en als er dan teveel druk op hem zou zijn heb je kans dat het een 'angstbijter' zou kunnen worden.Daarom is hij hier gebleven ,overigens is het een geweldige hond en super lief en mega makkelijk,totaal geen knokker...

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 16:45

Daar heb je een punt Kim! En dan is je roedel naar de haaien als je pech hebt!

Stoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 19:39

Ach wat een leuk dier, moet verschrikkelijk zijn voor de eigenaren om die af te geven. :( Ik heb al een teef (met wat karakter 8-) ), anders was ze hier zeker welkom geweest.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-15 20:29

de eigenaresse was ontroostbaar...zoveel verdriet... ;(

en nee ik plaats haar echt niet meer bij teefjes...ze moet nu echt een heel goed huis krijgen waar ze voor altijd kan blijven...

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 20:33

Wij hebben wel een enorm fijne stabiele reu, maar mijn stuiterteef gaat dat ook niet accepteren. :') en ook hier helaas te druk voor 3 honden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 20:40

O je moet me voortaan echt even pb-en als je weer een topic hebt, knapperds <3

Wat jammer dat het met dat teefje niet gaat in het gezin, hopelijk heeft ze snel een fijn plekje waar ze kan blijven.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 22:59

Is er onder al die mensen die eerder aan gaven dat ze zo graag een pup wilden niet iemand te vinden? Er waren zo veel fans en liefhebbers?!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-15 23:54

dat is allemaal weer bijna een jaar geleden,en ik heb geen idee meer wie allemaal interesse hadden toen der tijd...

en of die mensen natuurlijk wel een volwassen hond willen hebben ipv een puppie...

ben er gewoon beroerd van...pfff.. ;(

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 13:24

ooo dat is echt balen dat het niet klikt en zij dus weg moet. Niet leuk. Hoop dat ze snel een nieuw goed huisje vind.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 23:38

Wat sneu dat het niet ging. Dat is de reden dat wij nooit een pup plaatsen bij mensen die al een teef hebben, in ieder geval niet van hetzelfde kaliber. Het gaat zo vaak fout....

Evelien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 23:42

Wat een heerlijke honden allemaal! Proficiat ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 23:42

Wat jammer pff , hopelijk kan je alsnog een daalders plekje voor de knapperd vinden!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-15 23:46

inge,alleen is de teef die ze hadden niet van "hetzelfde kaliber" ....

maar goed,laten we maar zeggen dat er echt ook wel hele gesprekken zijn geweest voor we suus bij die mensen plaatsten,we hebben niet zomaar ff een pup weggedaan... :roll:

het is gewoon zwaar klote,voor alle 2 de partijen -O- -O-

( overigens heb ik zoveel teven gekocht en bij mijn honden geplaatst, gelukkig zijn er wel fokkers die teefjes meegeven...zou wat zijn,kan je geen reutje kopen omdat je al reuen hebt,én geen teefje kopen omdat je al teven hebt... dan maar wachten tot je andere honden uitgestorven zijn ofzo...)

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 23:49

Knappe puber-pupkes!
Die jat je niet meer 123 mee in je binnenzak, joekels !

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 00:31

haha nee dat wordt een redelijk zwaar binnenzakje dan :P

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 05:27

Maar Kimmie, jouw honden leven ook niet in 'normale' omstandigheden. Daar bedoel ik mee: bij jou treffen ze het. Jij hebt verstand van dit soort honden en de ruimte voor ze om energie kwijt te raken en in harmonie samen te leven. Daarnaast heb jij de kennis om met dit soort honden om te gaan. Niet iedereen heeft die mogelijkheid of kennis en dan kan ik me voorstellen dat het mis gaat. (Daarmee wil ik trouwens niet zeggen dat het bij deze pup daarom mis gaat hoor, maar even om te onderstrepen dat jouw honden een leven hebben dat de meeste mensen niet kunnen bieden, maar dat het ras/de kruising wel nodig heeft.)

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 08:34

deze pup had het ff 100 x beter als bij mij qwa ruimte en alles wat ze had ( ben nooit jaloers op mensen hoe ze wonen,maar geloof mij,ik ruil vandaag nog met het huis en locatie :D )...alleen kan hier wel gaan schrijven wáárom het mis is gegaan,maar dat is geheel onrelevant,plus ik zou het niet fijn vinden als de eigenaren hier hele discussies aangaande het verhaal zouden lezen...als ik het maar begrijp en de eigenaren..het is al verdrietig genoeg,maar laten we duidelijk zijn,ze was níet geplaatst bij een type hond als suus!!!

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 08:41

Ik snap niet dat je zulke gevaarlijke honden los durft te laten lopen...
Levensgevaarlijk :Y)

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 09:07

Ik bedoelde het niet als kritiek ;) .
Ik weet gewoon hoe faliekant het mis kan gaan tussen twee teven en dat is voor mij de reden om geen teefje te verkopen als mensen al een teef hebben zitten. Natuurlijk kan het ook goed gaan en zijn er fokkers die wel teefjes mee geven, maar als ik weet dat mensen al een CC (of een ander vergelijkbaar ras) teef hebben die bijv ook nog eens dezelfde leeftijd heeft (en daarmee bedoel ik niet dat dat bij jou gebeurd is), mogen ze inderdaad ergens anders een pup halen.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 09:24

Ik bedoelde het ook niet als kritiek, zoals ik al had gezegd in mijn voorgaande post.
Ik vind het jammer dat je het zo opvat.