don't worry! In elk geval, wat je nu doet, er goed bovenop blijven zitten! En 1 tel niet oppassen kan te laat zijn!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
don't worry!
. Kan goed zijn dat ze over 1 a 2 weken pas echt loops wordt. keona schreef:Ik denk dat je teefje loops moet gaan worden let op haar prut die zwelt op,en dat is niet te missen.het bloed vind ik hier ook niet.ik heb een reu en teef en moet ze altijd 10dagen scheiden binnen in het huis,scheelt wel onze teef heeft voorkeur en dat is gelukkig niet voor onze reu.
plutolover schreef:keona schreef:Ik denk dat je teefje loops moet gaan worden let op haar prut die zwelt op,en dat is niet te missen.het bloed vind ik hier ook niet.ik heb een reu en teef en moet ze altijd 10dagen scheiden binnen in het huis,scheelt wel onze teef heeft voorkeur en dat is gelukkig niet voor onze reu.
Ondanks dat jou teef geen voorkeur heeft kan dit veranderen. En ik zou zeker 3/4 weken gescheiden houden ipv 10 dagen. Op de 12-14e dag van loopsheid zijn de meeste teven het vruchtbaarst
plutolover schreef:Keona
Het is niet aanvallend bedoeld. Meer als advies.
wil gewoon het risico niet lopen dat ik straks een huis vol pups heb.
mijn hemel haha.
. Ook omdat ik geen pups wil. Vivian__ schreef:Anneliesdj: helemaal mee eens hahawil gewoon het risico niet lopen dat ik straks een huis vol pups heb.
Livo: 5 wekenmijn hemel haha.
Zeurkous: geheel eigen keuze, zoals hierboven genoemd, ik wil het risico niet lopen.
Duhelo: die gaat duidelijk gebukt onder de hormoontjes, arm kind haha.