(Ik ben Denise--)Ik wil ook gaan! Ik ga dan voor de muizen, maar alle andere dieren worden ook uitgebreid bekeken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) vooral voor de spullen en lekker overal neuzen!
Het is al bijna, tijd gaat snel! Leuk, heb er zin in.
Ik ga voor muizen en misschien een cavia erbij (die zitten er de laatste jaren niet veel dus dat is afwachten).
Ooit in december erg tegengevallen dus ben benieuwd hoe het nu is.
En als je van te voren regelt met een fokker dan weet je ook dat het goed zit.
moonsparkle schreef:Ik wil er ook een keer heen maar de drukte houd mij tegen, het schijnt echt schuifelen te zijn en lange rijen bij binnenkomst.

Fiffill schreef:Gewoon een kaartje kopen in de voorverkoop dan kun je zo naar binnen.
Ik wil op zich ook wel weer (gewoon om even rond te kijken) maar met het OV is het echt een ramp helaas.
Roofvogels waren er vorige keer niet trouwens.

Temeraire schreef:Nou ja het is op zich wel te begrijpen. Mensen betalen netjes voor een tafel en als jij dan zonder tafel je dieren verhandelt is dat niet eerlijk. Dat is wat anders dan dat de organisatie een deel van de verkoopprijs zou willen hebben.
Zonder mensen die een tafel huren kan het evenement niet bestaan.
Als ik dieren meeneem dan is het van fokkers die een tafel hebben. Heb niet zo'n zin in gedoe op de parkeerplaats, tijd in de gaten houden, etc.
Ze hebben altijd roofvogels bij de knaagdieren dus dat zal nu ook wel weer zo zijn. Ik vind het ook wel wat apart.
Denies was die keer in december lang geleden? Naar mijn idee was december eerst veel kleiner dan april maar is het verschil de laatste jaren wel kleiner geworden.

Temeraire schreef:Ik snap best dat je geen tafel hebt als je maar een paar dieren hebt. Dat is logisch. Ik snapte alleen de negatieve opmerking richting de organisatie niet dus vandaar mijn toelichting.
Ik hoop dat het nu niet tegen valt Denies! Volgens mij was in 2013 december nog wel vrij klein dus ik hoop dat je verschil merkt deze keer.
Ik koop niet zomaar wat bij jan en alleman, ook op de beurs kan je de goede fokkers wel van de minder goede onderscheiden. Maar ik ga er maar van uit dat je dat algemeen bedoelde en niet tegen mij.
Of iig groot genoeg!