Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rena100 schreef:Oh my, ik lig in een deuk hier...die van mij kijkt nooit echt onschuldig, die weet vaak donders goed dat ze iets doet dat niet mag! Dan sprint ze in eens weg, zo gauw ze mij ziet ghehe.
Wel doet ze altijd heel nonchalant als ze iets onbenulligs heeft gedaan, bijvoorbeeld van haar krabpaal vallen of iets dergelijks, dan gaat ze zitten en doet ze net alsof er niets gebeurd is, beetje aan haar poten likken 'la la la la la'

(
)

ingeb0rg schreef:Jazeker kan ik dat fenomeen. Maar goed dat geeft verder niet haha! Ik heb ooit een keer de fout gemaakt om de gang deur open te laten waar een volle vuilniszak stond. Deze hebben ze samen de woonkamer ingesleept om vervolgens een feestje te bouwen![]()
[ [url=m/46QdzK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen ik de voordeur open deed dacht ik al er klopt hier iets niet, zeker omdat ik ook niet enthousiast begroet werd, ik zag de chaos, draaide me om en wie zaten daar?
[ [url=m/D9NZPD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kon er al vrij snel om lachen, linker hondje hebben wij vorig jaar in laten slapen, maar god wat had die een streken, gekke oude boef