Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimmie261 schreef:ik voer nu zo'n 33 jaar alleen maar vers...als je een volledige kvv neemt, krijgt je puppie echt geen tekorten
EarthFocus schreef:Ik heb een vraag, als jullie barven, krijgen jullie honden dan ook de botten?
Want van alleen het vlees houden ze toch niet hun tanden schoon of wel?
Wij barven zelf niet, wij geven ze 2x per week pens hart vis of vlees met rijst gekookt. En voor de rest royal canin brokken.
jenneke1029 schreef:
Joyce schreef:Jenneke dat artikel had ik idd gelezen en was voor mij ook de reden nu opzoek te gaan naar een goede brok. Moet er toch niet aan denken......
Joyce schreef:Jenneke dat artikel had ik idd gelezen en was voor mij ook de reden nu opzoek te gaan naar een goede brok. Moet er toch niet aan denken......
kimmie261 schreef:@jenneke1029 ,in 1982 kregen wij onze eerste pup ,en deze is opgegroeit op vers,daarna zijn alle honden,oud/jong/pups direct hier op vers gezet,en ik heb nu best wat honden achter de rug ( stuk of 20 ) en nog nooit problemen door vers gehad.
mijn nestje pups is ook afgespeend op vers, en zou het nooit anders doen,ik kan gewoon niet geloven dat gebakken koekjes ,die volgestopt moeten worden met vitamines en mineralen en smaakstoffen om het voer smakelijk te maken ,genoeg voeding aan honden moeten geven
hier geen brokken voor puppies,én overigens ook niet aan de andere honden
en ik heb inderdaad 3 vriezers,maar met een kleine vriezer zou je bv smuldier kunnen voeren,makkelijk te halen bij een supermarkt,dan hoef je niet heel veel in te slaan.