Mijn meisje is mis je... Waar ben je toch *Update pag. 5*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Missbeauty30

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 22:43

Ik heb het ook gehad met mijn kat. Alles en iedereen ingeschakeld. Na 2 weken bijna de hoop opgegeven kwam meneertje aanlopen alsof er niets aan de hand was. Dus ik hoop at dit voor jou ook geld! Sterkte en succes met je zoektocht!

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-15 22:50

Hannanas schreef:
Bevroren water in de buurt gehad?
Ik hoop echt dat ze snel terug komt!

ja het is hier echt even slecht geweest met weer

Nottinghill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:00

Mijn kat is ook 2 weken weg geweest en toen uiteindelijk weer terug gekomen. Het is heel naar, maar verlies de hoop niet. Ik heb zelfs verhalen gehoord dat ze na een paar jaar weer aan kwamen lopen. Heel veel sterkte, ik weet hoe het is. :(:)

Tamara_089

Re: Mijn meisje is mis je... Waar ben je toch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-15 23:04

op dit moment is geen nieuws goed nieuws. Een brandweercollega van mij werkt op de gemeente werf hij moet de katten die overleden binnen komen scannen op de chip. bij hem liggen ook al foto's. Dus nog steeds goede hoop dat ze niet overleden is en vandaag of morgen toch weer buiten op haar stoel ligt. woensdag is het weer vuilnisbakken dag hier in de buurt dus dan gaan er waarschijnlijk weer wat schuren open. Misschien zit ze dan donderdag weer voor het raam

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:23

We blijven met je mee hopen dat Moos veilig thuis komt!

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 00:01

houdt ons op de hoogte!

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-15 11:31

Vanmorgen hoor ik een kat in de tuin... ikke blij kom half van de trap gevallen naar beneden gooi de lamp aan ruk het raam open zie een paar kattenoogjes onder de stoel ikke nog blijer.. is het de kat van de buren 8)7 echt zo'n stront vervelend beest die altijd ruzie loopt te zoeken met de andere katten uit de buurt _-:(

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 11:31

Verdorie, wat een tegenvaller -O-

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 11:47

Hè dat is balen, breek je zo'n beetje je nek en dan is het ook nog de verkeerde kat..

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-15 13:58

Ja was echt een tegenvaller. Kennis van mij doet de post in de wijk. Zij let ook extra op maar ook nog niks gevonden. Ook haar vermoeden gaat uit dat ze in een schuur zit

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 14:03

Hopelijk komt ze snel thuis.:(:)

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 14:06

Wij zijn ons kat ook kwijt geweest...
Bleek dus, ons buurvrouw (oude vrouw) voerde hem regelmatig bij met lekkere dingetjes.
Na dat de buurvrouw overleden is, is ons kat daar nog wel eens heen gegaan. Maar goed, niks meer te halen.
De kinderen van de 'buurvrouw' hebben daar het huis leeg gehaald, en ons kat is daar dus vrolijk naar binnen gegaan (was een schuurtje in gegaan) .. nooit iemand heeft ons kat vernomen, dus meneer kat zat daar dus opgesloten in het schuurtje.....

(vind ze dan maar weer eens.....)

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 14:11

hoe oud is ze?
want dat is eigenlijk een best belangrijk puntje ook en dat mis ik op je flyer?

ze ziet er redelijk jong uit, is ze gesteriliseerd?
anders kan ze eventueel de boemel op zijn, dan zou je kunnen gaan kijken op een plek waar veel verwilderde katten rondlopen.

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-15 14:14

elenaMM77 schreef:
hoe oud is ze?
want dat is eigenlijk een best belangrijk puntje ook en dat mis ik op je flyer?

ze ziet er redelijk jong uit, is ze gesteriliseerd?
anders kan ze eventueel de boemel op zijn, dan zou je kunnen gaan kijken op een plek waar veel verwilderde katten rondlopen.

Moos is nu 6 ik zal dat er even bij gaan zetten en ze is gesteriliseerd.

Ze is niet echt een katten kat ging vaak haar rondje doen en dat was het dan

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 15:42

staat er misschien in je straat een huis te koop?
dan wil het wel eens lonen om daar door de brievenbus te roepen of je neus tegen het raam te drukken..
als je denkt dat je iets hoort, makelaar bellen en vragen of er een kijker is geweest of dat de eigenaren thuis zijn geweest..

mijn kat had er ook een handje van om met kijkers mee naar binnen te wippen bij de buren om zich vervolgens achter het gordijntje halverwege de trap te verschuilen en een heerlijk tukje te gaan doen.. Dat was de eerste keer dat ik haar 'echt' kwijt was.. En na 4 weken heb ik uiteindelijk maar de sleutel gekregen van de buren om zelf mijn kat weer uit het huis te plukken omdat ze inmiddels voor de 5e keer was ingesloten. Makelaar vond het wel welletjes met verstoppertje spelen want na 2x betrappen achter het gordijn begon ze andere slaapplekjes te zoeken, bon won meestal het verstoppertje spelen.

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-15 23:53

Hier zo geen huizen te koop/leeg dat ik weet
loop regelmatig achterlangs bij de schuren en roep dan maar hoor niks.
Begin ondertussen echt waanideeën te krijgen volgens mij. Hoor de hele tijd een kat mauwen achter dan vlieg ik naar buiten roep luister voor 5 min maar niks meer. loop achter bij de schuren langs niks meer... Wordt dus tijd voor madame om maar thuis te komen!!!

Bedenk me net dat het misschien niet eens zo'n slecht idee is om morgen als het licht is eens bij mijn oude woning te gaan kijken. Dat is wel een stukje hier vandaan maar misschien is ze daar naartoe gelopen.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 00:14

Sterker nog, een heel goed idee! Dat gebeurt best vaak dat ze naar het verkeerde huis terug gaan. Ik hoop voor je dat je haar gauw vindt!

Mjelle_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 00:37

heb je ruimte onder je vloeren? Misschien zit ze daar? En dan zou je haar ook kunnen horen miauwen..

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 00:48

Een kennis van mij is afgelopen maand twee weken lang haar kat kwijt geweest. Poesje is gechipt, dus ze gaf het aan bij de instanties en heeft flyers opgehangen. Ze is echt ontzettend veel gebeld met tips en uiteindelijk heeft ze op die manier haar poes alsnog teruggevonden.
De kat van mijn schoonouders is een hele tijd terug ook dagen vermist geweest. Na een week stond ze ineens te miauwen bij de achterdeur en ondanks dat ze erg mager was, maakte ze het prima!
Houd dus hoop TS en dan kijk je maar een paar keer teveel bij de deur, als je iets hoort. Hartstikke begrijpelijk.
Ik hoop dat je haar snel vindt :(:)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 00:58

Vroeger waren we eens onze kat kwijt. Kruising Siamees, felblauwe ogen, dus opvallend signalement. Alles gebeld en opgehangen in de buurt. Dierenasielen,Amivedi etc. Nee niks wat aan het signalement voldeed. Totdat onze buurman met een krantenbericht kwam: Clarence zoekt goed nieuw thuis, eigenaren met de noorderzon vertrokken met foto erbij. Onze Balthazar dus.
Wat bleek. Meneer is kennelijk in een auto gesprongen, bestuurder kwam erachter en heeft hem ergens eruit gezet. Deuren leken heel erg op de onze daar. Hij heeft daar weken lopen gillen en mauwen. Totdat de mensen er gek van werden en het asiel hadden gebeld. Hij is 8 maanden weg geweest..
De hoop niet opgeven, wie weet. Ik duim mee :(:)

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-15 02:47

Net toch maar even nog een rondje gereden. Bij oude huis langs geweest maar zo niks gevonden. Morgen weer een nieuwe ronde

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 09:34

Succes <3

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 10:09

Zou ook in je oude omgeving wat flyers ophangen en in de bus doen, je weet maar nooit!

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 11:07

Shirley schreef:
Zou ook in je oude omgeving wat flyers ophangen en in de bus doen, je weet maar nooit!

Dat zou ik ook doen inderdaad, het kan best dat ze daar al zwervend toch uitkomt ..

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 11:13

Heel vroeger is onze kat mee gegaan naar de hondenclub (wisten we niet) en toen is hij in de keet achtergebleven zonder dat iemand het wist, week erop zat onze kat er nog hongerig maar heeft er niets aan overgehouden toen dus indd niet opgeven wie weet komt ze weer terug omdat ze egens dom vast zat.