Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Wij voeren deze:
http://www.zooplus.nl/shop/honden/honde ... nen/132916
We zijn er tot nu toe heel tevreden over, hond stinkt minder maar ze eergister een halve pan frituurvet naar binnen gewerkt waardoor ze nogal vieze scheten laat en heel vaak kotste dus heel goed kan ik het nog niet zeggen.
Foundtheone schreef:Sowieso even goed internet af zoeken als je voer hebt gevonden, qua prijs is het ontzettend verschillend... Zo is ons voer bij de ene winkel €60,- en in twee winkels verderop €54 & op internet scheelt het nog weer €2,-!

Mizora schreef:Edit: je moet niet naar de poten kijken, maar naar de taille en hoe je de ribben kan voelen. Dat zijn richtlijnen of een hond te zwaar begint te worden. De poten hebben niets met de conditiescore (of hij goed, te zwaar of te licht is) te maken.
Tamzel schreef:Ah okee. Nou is mijn Border best stevig aangelegd al, en wordt ook gauw wel wat dikker. (Niet te dik, ik bedoel: hij blijft elke dag uren bewegen, maar dikker dan andere BC's die ik ken) maar wie weet! Het is het proberen waard natuurlijk. Bedankt!
Tamzel schreef:Foundtheone schreef:Sowieso even goed internet af zoeken als je voer hebt gevonden, qua prijs is het ontzettend verschillend... Zo is ons voer bij de ene winkel €60,- en in twee winkels verderop €54 & op internet scheelt het nog weer €2,-!
Okee bedankt! Meeste webwinkels vragen wel vaak verzendkosten..
Helaas staan de brokken waar we waarschijnlijk voor willen gaan (DLG of FPG) niet op de site van brekz.nl (of ben ik scheel?)
Bij ons in de buurt is er in ieder geval een hondenuitlaatservice die DLG verkoopt, en ik ga morgen weer even rondfietsen in de stad voor FPG. Hij heeft nu nog voer (FPG vind hij heeeerlijk) dus ik heb rustig de tijd om te kijken, het liefst blijf ik dan bij het soort voor dat ik nu heb
Bedankt allemaal! Voorlopig weet ik genoeg, en anders schakel ik graag weer jullie hulp in!
Mizora schreef:Tamzel schreef:Ah okee. Nou is mijn Border best stevig aangelegd al, en wordt ook gauw wel wat dikker. (Niet te dik, ik bedoel: hij blijft elke dag uren bewegen, maar dikker dan andere BC's die ik ken) maar wie weet! Het is het proberen waard natuurlijk. Bedankt!
Als je dit beschrijft, dan ga ik er vanuit dat je conditiescore bedoeld. Dit kan je niet zien aan de poten. Maar ik heb je dan verkeerd begrepen.
De conditiescore van je hond kan je ook niet zien aan het gewicht, dit moet je echt letterlijk scoren door middel van kijken en voelen.
[ Afbeelding ]

Mizora schreef:13/0.2 = 65 dagen met 1 zak.
55€(per zak) / 65 = 0.85€/dag bij Acana
Ik geloof niet dat rekenen je sterkste kant is liekensancho.
maar wilde alsnog een voer met nog meer vleesinhoud en de rest van ingrediënten sprak mij gewoon aan. _CS_ schreef:PenP2014 schreef:Farmfood heeft ook graanvrij versie dacht ik.
En je kan niet je eigen topic sluiten TS
Glutenvrij, dat is niet hetzelfde als graanvrij.