Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
KingYasFenn schreef:Mij dit soort diensten moet je vooral niet té uniek willen zijn met naam en inderdaad een naam hebben die zegt waar het op slaat..
cat(k)nip kan super leuk zijn met het juiste logo!
Mensen snappen ook meteen wat je ermee bedoeld, helemaal als logo misschien ook 'beeldend' is.
elke katten liefhebber kent catnip en de link is gemakkelijk gelegd met knippen
chucky vindt ik afschuwelijk voor een naam..
zegt niks over je dienst..
daar moet je echt goed op letten..
verwoord ik met mijn naam wat ik doe, dan snappen mensen wat je doet en onthouden ze je ook beter + je bent gemakkelijker te vinden online en via mond op mond reclame!
zoals het woord 'kattenkapper' je vergeet het natuurlijk nooit
natuurlijk moet je niets zoiets als 4cats nemen, dat is dan weer wat afgezaagd
cat grooms
knip-kat
katsalon
de geknipte kat (ipv de gelaarsde kat?)
katcare
Ik ga er eens over na denken
doe zelf erg veel met branding voor foodmerken.. dit is toch weer anders, maar een naam bedenken doet kost erg veel creativiteit en wat regeltjes qua wat onthouden mensen etc
ook oppassen met engelse woorden.. ondanks dat het steeds gebruikelijker wordt is nederland ( de niet jonge generatie) toch niet zo snel denken in nederlands..en is onthouden toch moeilijker dan een nederlandse combi..
helemaal 'woordenwisselingen' in het engels kunnen toch moeilijk vallen..
tuurlijk is het zo dat mensen erbij nadenken.. maar dat betekend niet altijd veel goeds.. ook qua googlen etc. ga je nooit zo snel " FURminator " ofzo opzoeken...
terwijl je wel kan denken, je wat deden ze, katten knippen.. ja owja, knip-kat!
.
Sabientjeuh schreef:MarlindeRooz schreef:Ik zou dan wel Kat-Salon Sabine doen oid.
Sabine is de naam van mijn paard.
zelf heet ik Esther. Maar hou er niet zo van om mijn eigen naam te gebruiken... Aan de andere kant, miss juist wel.