Hond moet weg, met de handen in het haar...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 10:43

Heb je advertentie gedeeld op facebook. Hopelijk vinden jullie snel een geschikt thuis :)

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-15 10:43

Ja klopt! Daarom heb ik ook mijn twijfels bij dinsdagavond want die meneer zegt hier uitzet dorp te komen en we hebben het nog niet over een prijs gehad, maar als we t niet vertrouwen gaat ze zo mee terug want via bokt hebben we ook meerdere geïnteresseerden en dan kan je toch wat meer over diegene te weten komen.

Edit; wij vinden een goed tehuis vele malen belangrijker als geld!

wendyenbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 10:45

De prijs. Wij hebben een hond overgenomen, hij is van marktplaats. daar stond ook bij prijs notk.
Toen wij kennis maakten met de hond, en eigenaren, en we merkten dat het van beide kanten goed klikte, kregen we pas te horen dat ze er niks voor wilden hebben, alleen een goed thuis.
Dus ja ik vind het heel verstandig, als ze mensen laten denken, dat de hond gewoon geld kost. Dat scheelt al een hoop leed.

Riddershow

Re: Hond moet weg, met de handen in het haar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 11:42

Ik heb hem gedeeld.

Ik heb zelf geen slechte ervaringen met MP, maar een beetje mensenkennis is wel verstandig.

Je kunt ook sites als http://www.werkhondenherplaatsing.nl/ gebruiken. Daar kijken al mensen die wat meer ervaring hebben met honden en de mensen erachter hebben een goede portie kennis van honden (in ieder geval mijn ervaring een paar jaar terug)

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 11:53

als het morgen niet door gaat
neem dan ff contact op met fb pagina ik zoek een warme mand..

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 11:58

Hoe is ze met andere honden? Zou ze wel op hetzelfde terrein met (vrij wilde) katten kunnen leven (die komen niet in huis)

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-15 12:09

Met andere honden gaat ze prima, maar ze is wel dominant. Hier in huis is ze opgegroeid met een stafford, en zij was toch wel de baas. Katten jaagt ze echt op, dus ik ben bang dat dat niet goed gaat...

Eventueel mogen geïnteresseerden wel even een pb'tje sturen, dat is iets overzichtelijker en voorkomt dat dit geen markt topic word :)

tandlozemum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:47

hoe is het gegaan vandaag?

suggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:54

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:57

wij vingen met spoed tijdelijk een malloot van een hond op. we wisten alleen niet exact wat we in onze handen kregen behalve dat hij sloopte. Binnen ene paar weken waren we beide gebeten(en niet alleen uit angst) was hij meerdere keren met de andere honden op de vuist gegaan, had hij het huis onder gepiest en gescheten en was werkelijk niet betrouwbaar. We kozen er toen voor om hem niet meer te herplaatsen maar ons maar in te schikken en die aap zelf te houden. intussen is hij onze kanjer en kunnen we niet zonder hem.

Is er geen optie om deze hond toch wel te houden?

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 23:03

Die optie was er niet, we hadden haar heel graag zelf willen houden maar sinds kort is mijn ene broer uit huis vertrokken, mijn andere broer is een week geleden op uitzending vertrokken en mijn moeder heeft ontslag gekregen, en is al vrij vlot weer ergens anders aan het werk gekomen maar die is elke dag van ongeveer 8 tot half 6 weg, en ik zit op school. Dat zou betekenen dat de hond elke dag tot ongeveer 5 uur alleen zou zitten en dat vonden wij gewoon niet kunnen.

Inmiddels hebben wij haar vanavond weggebracht naar ontzettend leuke mensen die er heel enthousiast over waren, en houden we deze week contact over hoe het gaat!

Iedereen echt ontzettend bedankt voor het delen etc.! Jullie hebben ons ontzettend geholpen!

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:01

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:04

waarom zet je hier geen leuke foto neer?
Ik bedoel.... hoeveel topic kijkers heb je al gehad? Waren allemaal potentiële kansen.

Dus hop bokt markt op. Eerlijk verhaal. Goede foto. Marktplaats eeeuhm foto's in supermarkt.
Natuurlijk zorgen dat je wel kunt filteren.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:06

Vergeet niet dat menig bokker een erf heeft of mensen kennen met erven. Dus zie hier je kans tot een huis met veel speelmogelijkheid.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:06

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:08

TS heeft voorlopig al een thuis voor haar hond, als ik me niet vergis :-)

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:14

SophieFT schreef:
Die optie was er niet, we hadden haar heel graag zelf willen houden maar sinds kort is mijn ene broer uit huis vertrokken, mijn andere broer is een week geleden op uitzending vertrokken en mijn moeder heeft ontslag gekregen, en is al vrij vlot weer ergens anders aan het werk gekomen maar die is elke dag van ongeveer 8 tot half 6 weg, en ik zit op school. Dat zou betekenen dat de hond elke dag tot ongeveer 5 uur alleen zou zitten en dat vonden wij gewoon niet kunnen.

Inmiddels hebben wij haar vanavond weggebracht naar ontzettend leuke mensen die er heel enthousiast over waren, en houden we deze week contact over hoe het gaat!

Iedereen echt ontzettend bedankt voor het delen etc.! Jullie hebben ons ontzettend geholpen!

Ow wat fijn zeg. Hou je ons op de hoogte!

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:24

Misschien mosterd, maar waarom geen hondenuitlaatservice voor die paar keer door de week?

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 22:35

Amalarab schreef:
Misschien mosterd, maar waarom geen hondenuitlaatservice voor die paar keer door de week?

Dat kunnen wij ten eerste niet zomaar bekostigen, zou ons da rond de €50 per week kosten. Daarbij vonden wij het niet eerlijk tegenover de hond.

Vandaag contact gehad met haar nieuwe baasjes en die zijn ontzettend blij met haar !