Heel veel sterkte met het verlies van je katten vriendje....wat waren jullie een mooi stel samen en ik hoop voor jou en je baasje dat je weer snel zo'n vriendje vind....
Ah wat zielig. Je kan goed zien dat hij het er echt zwaar mee heeft. Hopelijk heb je snel een nieuw vriendje/vriendinnetje. Ragdolls zijn over het algemeen, hele rustige, sociale en knuffelige katten. Erg baasgericht. Wij hebben er 2 en ze spelen/eten/liggen altijd samen op bed bij de baas
Dank jullie wel. Wel goede tip ja, naar asiel met sam. Mag hij er zelf een uitkiezen. Ik wil alleen wel een jonkie en daar is het pas van het voorjaar weer vol mee.
Ragdolls zijn zo super cute. Alleen zo veel haar. Heb ook al zitten kijken naar siamezen, zijn ook lekker speels en brutaal.
estja
Geplaatst: 10-01-15 11:22
Ik zie je al staan met Sam in het asiel. Staan discussiëren welke poezel het wordt
maria1991
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-15 11:29
Haha ja ik zie het ook al voor me. een kat uitzoeken voor de hond, moet nie gekker worden
xxCYNNxx
Geplaatst: 10-01-15 11:38
aw wat sneu Die laatste foto's zijn daarom ook wel echte tranentrekkers. Maar wat een heerlijk stel samen
Heel veel sterkte met het verlies van jullie kattenvriend.
maria1991
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-15 15:08
Sam heeft een nieuwe kattenvriend. Het beestje is nergens bang voor, waardoor deze weg moest bij vorige eigenaresse, want daar vliegen de honden de kat aan en die springt niet weg.
Momenteel is hij nog erg bang op zn nieuwe plekkie. Maar Sam doet er alles aan om vrienden te worden met hem.
Gister het eerste contact samen
Wel er bij liggen maar m niet in de ogen aan durven kijken
Het mandje had ik daar gelegd voor de kat zodat hij daar in kon liggen, omdat hij steeds in t hoekje kruipt, maar sam vond het wel een goed idee om er bij te gaan liggen
Laten we hopen dat we van deze kat weer net zo n plezier gaan beleven als van Jack
Lieve Sam, zijn fanclub hier is heel trots op hem! En komen snel een bezoekje brengen.
Iris82
Geplaatst: 13-01-15 21:38
Ohhh arme Jack.... ik snap heel goed dat je zo'n lieve vriend mist. Sterkte... Ik hoop dat je snel vriendjes wordt met je nieuwe maat.
maria1991
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-15 14:18
Hond en kat gaan heel goed samen. Poes is een pratertje aan het worden en praat zelfs al tegen de hond. Ook geeft hij de hond kopjes, waar sam nog erg aan moet wennen, want dat is toch wel erg spannend.
Tot nu toe gaan de twee katten totaal niet. Mijn oude dametje zit in woonkamer en nieuwe kat in keuken, daartussen zit een glazen schuifdeur. Tis continu blazen naar elkaar, ze hebben elkaar al aangevlogen en met een kier tussen twee kamers probeert de nieuwe mijn ouwe tante nog te vermoorden. Hopelijk verandert dit nog..
Morgen naar dierenarts voor algehele controle, chippen en castratie. Dan hebben we t maar gehad.
Skessa_
Geplaatst: 15-01-15 14:26
Ach gossie, wat ontzettend verdrietig! Zulke lieve fotos! Ik kreeg ook even een flinke brok in mn keel!
Hopelijk word hij net zulke goede vriendjes met de nieuwe poes!
blokje
Geplaatst: 15-01-15 14:35
Sneu is het... Arme hond.
Hier net andersom. Onze kat is gewoon echt zielig nu. Onze hond overleed de zondag voor oud en nieuw plots snachts. We hebben der bij de dierenarts gelaten. Onze kat heeft geen afscheid kunnen nemen...
Hij zoekt der, ligt op der plekkjes. Wil niet veel meer spelen. Slaapt veel. Hij is nog jong (9 maand) We proberen meer met hem te spelen en knuffelen.
Eigenlijk willen we geen nieuwe hond (inverband met onze kleine kids en dus weinig tijd) En een extra kat was eigenlijk ook niet de planning. We kijken het nog even aan de laatste dagen leken wat beter te gaan maar nu met al die regen wil meneer ook niet naar buiten.
Sterkte voor jullie hondje!
AaronYve
Geplaatst: 15-01-15 14:37
Knuffel voor Sam
Evelyne
Geplaatst: 15-01-15 23:37
Arme Jack Het komt vast wel goed tussen Sam en zijn nieuwe vriendje! Het is wel een knapperd zeg Wel een beetje vervelend dat het tussen hem en poes niet goed gaat.. :/ Hopelijk kalmeren ze allebei snel en snappen ze dat vechten niet nodig is!
fransje23
Geplaatst: 15-01-15 23:46
Leven als kat en hond krijgt door dit topic toch een andere wending. Wat aandoenlijk om te zien en verdrietig dat jullie zo jong afscheid moesten nemen van de kat.
Hopelijk wordt de nieuwe kat net zo een goede vriend, ook met de ouwe poes trouwens.
Selina
Geplaatst: 15-01-15 23:53
Nu moest ik huilen
Hopelijk gaat het nog klikken tussen je katten, zou zo sneu zijn als je hondje hem wel leuk vindt en de kat niet en de nieuwe kat misschien weg moet.
Ah bedankt voor de lieve woorden allemaal. Doet ons goed
Vanmiddag gaat hij naar dierenarts, ballen er af, chippen, enten gezondheidscontrole. Misschien gaat de vechterslust er dan een beetje uit. Ik zal vanmiddag eens een filmpje upgraden van hoe Mister Cat en sam met elkaar omgaan. Zo leuk om te zien!
Blokje jij ook sterkte. je jonge pup alleen is denk ik nog lastiger dan een wat 'oudere' hond zoals sam. Hopelijk kun je tot een oplossing komen maar tis een moeilijk dilemma. ik zou denk ik gewoon proberen werr een kat te koppelen en dan wel een iets jongere.