Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:Ze maakt een praatje met een buurtgenoot terwijl de honden samen in het gras spelen. Een echtpaar passeert. De oudste teckel, Puk, krijgt de man in het vizier en holt keffend achter hem aan. ,,Maar die bleek daar niet van gediend,'' vertelt Van Deijk beduusd.
Wat er zich vervolgens afspeelt, kan ze nog steeds niet bevatten: ,,De man gaf Puk een tik met zijn voet. Daarna volgt een schop en stopt Puk met keffen. Dan haalt de man uit, alsof hij een strafschop gaat nemen en schopt Puk meters door de lucht. Een stukje verderop smakt hij neer. Mijn eerste reactie was ongeloof.''
wyko schreef:Dus als iemand in het park een pitbull als een strafschop weg schopt, is het goed?
essiesilly schreef:Hersenloze zielenpoot!!! Meer kan ik er niet van maken! Als volwassen vent uithalen naar zo n klein hondje

Rowenah schreef:Bij een pittbull had hij het vast niet gedurfd!! Bah zeg! Ga dan niet op een losloop gebied wandelen en doe voor de verandering een keer niet zo aggressief! Sommige mensen tegenwoordig! Bah! Bah! Bah!
.Rowenah schreef:Bij een pittbull had hij het vast niet gedurfd!! Bah zeg! Ga dan niet op een losloop gebied wandelen en doe voor de verandering een keer niet zo aggressief! Sommige mensen tegenwoordig! Bah! Bah! Bah!
want zij liet de honden los terwijl ze ze niet onder appèl had staan. 
vuurneon schreef:Rowenah schreef:Bij een pittbull had hij het vast niet gedurfd!! Bah zeg! Ga dan niet op een losloop gebied wandelen en doe voor de verandering een keer niet zo aggressief! Sommige mensen tegenwoordig! Bah! Bah! Bah!
Je hebt gelijk, die vrouw had er inderdaad niet met haar hond los hoeven lopenwant zij liet de honden los terwijl ze ze niet onder appèl had staan.
Ik heb ook een schurft hekel aan van die onopgevoede loslopende honden die maar keffend op je af stormen; moet ik dan maar thuis blijven omdat hun eigenaar die ze dan zo leuk los laat? Omgekeerde wereld, moet niet gekker worden
En ja ook die kleine opdonders kunnen hard bijten! Teckels zijn ook jachthonden en zijn vaak bloedfanatiek
Magrathea schreef:Maar ik mag hopen dat jij alleen jezelf verdedigt in zo'n geval en niet natrapt.