Het zag er erg goed uit, en mn eerste bewoners zijn er!

heb een leuk kreeftje, zeester en nemo's!
ook nog een mooi stukje koraal erbij !
Een mooi koppeltje die ook al eieren legt!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Miesjex schreef:Je kan het water kopen, maar ook zelf aanmaken. Maar het beste is om het te kopen. Als je het aanmaakt met kraanwater zit er veel kalk in.
yvje86 schreef:Hoi ts, ik ben momenteel diverse techniek aan het verzamelen voor mijn zeewater aquarium. Ik verwacht dat deze over een maand zal draaien. Ik heb een kubus van 80x80x65 (waterhoogte), en een sump systeem (ongeveer 425 liter totaal).

Levend staan gaat prima om te bewerken trouwens hoor, qua kwaliteit van de stenen dan.

smurvaas schreef:Ow leuk!
Wij hebben er geen meer, maar hadden ook z'n bak.
Mn vader heeft een 1000ltr bak en mn broer heeft een winkel
Ga je er ook anemoon bij doen?
secricible schreef:Wat bedoel je met "typisch zeewater visjes" wortelsussie?
Ziet er goed uit TS. Wij hebben vandaag offerte op laten maken voor een grotere bak, maar toch wel veel geld, dus veel twijfels nog, haha. Heb je ook al een schoonmaakploeg? (Heremietkreeft, slakken, dat soort spul?)
wortelsussie schreef:secricible schreef:Wat bedoel je met "typisch zeewater visjes" wortelsussie?
Ziet er goed uit TS. Wij hebben vandaag offerte op laten maken voor een grotere bak, maar toch wel veel geld, dus veel twijfels nog, haha. Heb je ook al een schoonmaakploeg? (Heremietkreeft, slakken, dat soort spul?)
Of deze vissen in zout of zoet water gehouden moeten worden!

Maar zeewater aquariums die hebben echt iets speciaals.