Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolindaa schreef:Gebeld met de kliniek, mijn eigen dierenarts en ook een andere dierenarts nog voor zijn mening.
Myositis kan heel erg goed, maar toch moet ik daarvoor naar de kliniek en willen ze daar voor nu niks aan doen :-(
Bij de kliniek kom ik dan terecht bij een internist, maar ik weet niet zo goed of ik evt daarbij aan het goede adres ben. Wat een verrot zooitje zeg. Voel me zo ellendig.....
). Een kneuzing zorgt juist voor een zwelling.LhinnOlijf schreef:Jolindaa schreef:Gebeld met de kliniek, mijn eigen dierenarts en ook een andere dierenarts nog voor zijn mening.
Myositis kan heel erg goed, maar toch moet ik daarvoor naar de kliniek en willen ze daar voor nu niks aan doen :-(
Bij de kliniek kom ik dan terecht bij een internist, maar ik weet niet zo goed of ik evt daarbij aan het goede adres ben. Wat een verrot zooitje zeg. Voel me zo ellendig.....
Tjeetje, geven ze toe dat dat de oorzaak kan zijn, hond is al een tijdje niet lekker in zijn/ haar vel en omdat het niet acuut toont wachten ze af? Is je hond verzekerd? Zou na dit debacle een hartig woordje en/of klacht neerleggen bij de dienstdoende DA. Al is het maar omdat ze je op onnodige kosten hebben gejaagd (12 röntgenfoto's) en niks willen/ durven te doen terwijl je hond er last van heeft. Om nog te zwijgen van eventuele pijn(tje).
Er zijn honden(rassen) die hard zijn voor zichzelf. Hier een teef gehad die achteraf meer pijn had dan dat ze toonde. Zij had een inwendige ontsteking zonder koorts te hebben, dus dat een DA roept koortsvrij= geen ontsteking komt er bij mij niet meer in.
Waar ik zelf aan dacht toen ik de OP las, een ontsteking door een houtsplinter die onder de huid rondzwerft (ja ook ervaring mee). Een kneuzing zorgt juist voor een zwelling.
Ik hoop dat de hond snel geholpen word door een kundige DA, sterkte!
ik ben benieuwd wat het is en ga jullie volgen.
hoop dat het gauw goedkomt! speurneusc schreef:ik vermoed... dat het komt door het ras en dat het grote kans is dat de kaak inderdaad ontwricht is, vaak ten gevolgen van het met geweld 'openbreken' van de bek tijdens een gevecht als de kaak tijdens de beet op slot is geslagen, da. zullen miss bedenkingen hebben te helpen in zo'n geval.
anneliesdj schreef:speurneusc schreef:ik vermoed... dat het komt door het ras en dat het grote kans is dat de kaak inderdaad ontwricht is, vaak ten gevolgen van het met geweld 'openbreken' van de bek tijdens een gevecht als de kaak tijdens de beet op slot is geslagen, da. zullen miss bedenkingen hebben te helpen in zo'n geval.
Huh waar haal je dat nu vandaan? Hond was toch gewoon op eigen terrein en niemand heeft iets geks gezien?