Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bridgetF schreef:oei, ik had het niet gedaan, voor € 5,- heb je een andere legkip.
Maar goed ik heb totaal niks met kippen, het is net wat je er zelf voor over hebt. Bovendien net wat iemand schreef zo oud worden ze meestal niet. Dus is het je de moeite en het geld wel waard? Heb je hem duur laten opereren legt ze 2 doosjes eieren en ligt dan met haar pootjes omhoog. Duur doosje eierenMaar goed emotionele waarde is natuurlijk ook belangrijk, maar persoonlijk ik had de kip niet laten opereren.
bridgetF schreef:oei, ik had het niet gedaan, voor € 5,- heb je een andere legkip.
Maar goed ik heb totaal niks met kippen, het is net wat je er zelf voor over hebt. Bovendien net wat iemand schreef zo oud worden ze meestal niet. Dus is het je de moeite en het geld wel waard? Heb je hem duur laten opereren legt ze 2 doosjes eieren en ligt dan met haar pootjes omhoog. Duur doosje eierenMaar goed emotionele waarde is natuurlijk ook belangrijk, maar persoonlijk ik had de kip niet laten opereren.
Ankie2011 schreef:Wel een ingrijpende operatie voor een kip. Mooi dat je het voor je kip over hebt, maar ik zou persoonlijk meer willen weten hoe een kip een narcose doorstaat. Klinkt ook als een zware operatie om de hele buik schoon te maken, is toch anders dan even een poot rechtzetten, wat zijn de kosten?
picobello schreef:Ik heb ook ex batterij kippen. Veel problemen met legapparaat. Ben ook wel eens met 1 naar Utrecht geweest toen ze ziek werd. Wat betreft de narcose zou ik me niet druk maken, je kip is denk ik nu een jaar of 2? Kippen kunnen best oud worden. De operatie kan ik niks over zeggen, de dierenarts kan dit het beste inschatten. Als je kip het voor jou waard is en de DA schat de kans goed in, dan waarom niet?