Heb je dat ook even in je eigen ogen gespoten?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoniem schreef:Citroenwater? Lijkt me niet heel fijn.....
Heb je dat ook even in je eigen ogen gespoten?
(en geen grammetje overgewicht hoor ze is gewoon lekker lui) dierenfan schreef:Hier opgelost door ze niet meer te voeren uit een bakje maar enkel nog uit speelgoed waarbij ze na moest denken. Daardoor gebruikte ze haar hersenen meer en was ze snel moe. Kan wel zeggen nu is ze hier 3 jaar (en ze is 8 jaar nu) en ze eet al weer 2 jaar uit een bakje en slaapt zo ongeveer 20 uur per dag(en geen grammetje overgewicht hoor ze is gewoon lekker lui)

Leonoor schreef:Dat hij nog niet gecastreerd is, dat had ik nog niet door. Geloof me, open katers kunnen heel veel herrie maken. Helemaal als er een krolse poes in de buurt is (en die ruiken en horen zij beter op grote afstand) dan wij allen samen.
Ik heb hier een dekkater gehad (bengaal) die echt de toko bij elkaar schreeuwde.
Als er geen fokplannen zijn, snel hakkie. Bij mijn kater was het een week nadien compleet rustig.
Net zo lang tot hij zijn kop houdt. Moge het duidelijk zijn dat ik geen kattenmens ben. 
MarlindeRooz schreef:Als het echt niks medisch is (wat ik niet denk) dan had ik hem onder de douche gemieterd.Net zo lang tot hij zijn kop houdt. Moge het duidelijk zijn dat ik geen kattenmens ben.
Ik zou hem eerst laten castreren, denk dat hij dan wel weer veranderd.
) MarlindeRooz schreef:Als een kat dat echt zou doen omdat hij gewoon pissig is, dus zonder goede reden waarom zou ik dan geen straf mogen geven? Als een hond 3 uur blaft dan doe je toch ook wat?