Poes net geholpen, tips!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 18:22

Ze moeten 3 lagen hechten. Als de da goed hecht, trekt er niks en hoef je dus niet te mieren met een rompertje, kapje of weet ik veel wat. Ik heb pas 1 kater, 2 reutjes en 3 teven laten helpen. Geen van alle heeft gelikt gebeten of getrokken aan de hechtingen. Doe lekker af en laat haar maar even lekker met rust. Help dr op de bank en kijk wat er gebeurd.

ie dat je dat al gedaan heb

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 18:25

Rompertje,pleisters, kapje?? Zal dan wel de nieuwste mode zijn, ik heb al meer dan dertig jaar katten maar nog nooit een van deze hulpmiddelen nodig gehad. Hier blijven ze gewoon de hele dag bij de da, die houd ze in de gaten tot ze goed bij zijn en hebben gedronken. En dan gewoon in huis, hechtingen haal ik er na tien dagen altijd zelf uit.

Morrie

Re: Poes net geholpen, tips!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 18:27

toen moederpoes terug kwam van de v-arts, had ze een rompertje aan, maar dat was omdat er nog een kitten liep die misschien wilde drinken (was al weken niet meer nodig), maar moeders ramde het kitten gewoon weg :)

toen kitten zelf aan de beurt was, kreeg ze niks om of mee, sterker nog, ze liep de dag erna alweer vrolijk buiten, geen idee hoe ze ontsnapt is, maar het is goed gekomen

(dit zijn geen huiskatten, maar stalkatten)

de , inmiddels ex, katers speelden na 1 nachtje slapen al meteen weer buiten met z'n allen

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-14 18:32

Nou, ze is erg blij dat het rompertje uit is. Ze is echt weer zichzelf.
Ze slaapt nog wel veel, maar dat is alleen maar goed.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 18:34

Slapen is goed :j

Het schijnt dat je hun evenwicht verstoort als je katten kleding aantrekt. En waarom zou je het 'r extra moeilijk maken.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-14 18:41

Ze liep er inderdaad heel moeilijk mee. Zo sneu. Nu kan ze weer normaal lopen.