Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Als je ze goed opvoed, heb je er leuke honden aan. Let wel!het blijven Beagles, ze blijven proberen om iets te doen wat niet mag
Ze zijn zeer eigenwijs en ondeugend, maar ook echte knuffels en als ze de kans krijgen eten ze alles! Wij hadden 6 Beagles thuis en dus minstens 1 keer per jaar een nest puppies, supergezellig! Al onze Beagles konden los lopen, behalve onze eerste,die ging er regelmatig vandoor! Eten kan je nergens onbeheerd laten liggen...
desondanks zou ik zelf ooit graag weer een Beagle willen hebben.
maar je ze ook goed met eten kunt belonen (wat zeker in het begin met leren loslopen erg handig is).
) is erg belangrijk voor ze. Ga lekker samen op training en leuke dingen doen, Beagles vinden het heerlijk om er echt bij te horen en met je mee te gaan naar van alles en nog wat.
Ze moeten genoeg beweging krijgen (laat ze elke dag echt minstens anderhalf uur lekker rondrennen in het bos, je doet ze geen groter plezier dan dat). Je merkt het meteen dat ze lastiger worden als de beweging even wat beperkter is. Het zijn heel vriendelijke en zachte honden (ontzettend lief met kinderen), maar je moet inderdaad heel sterk in je schoenen blijven staan en voet bij stuk houden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik later ook niet direct weer voor een Beagle zou gaan. Ooit wil ik er wel weer één, maar ik denk inderdaad dat een ander ras echt een verademing zal zijn qua gehoorzaamheid.
Bambi1995 schreef:Ik vind het vreselijke honden, maar dat is mijn mening. Mijn tante heeft een beagle en ik erger me dood. Ze vreet alles van de tafel af, ze loopt weg, ze is niet goed zindelijk (fout van mijn tante), ze heeft een keer een kip dood gebeten, ze eet poep van andere honden en ga zo nog maar even door. Het zijn absoluut niet mijn honden.

Angeliquee18 schreef:Ik krijg altijd de complimenten dat mijn beagle zo mooi slank is,
Ze krijgt er gewoon niks naast, hoe lief ze ook kijkt haha
Dus ook daar kan je opletten..
. Waren er maar meer van dat soort mensen.
.
Jennyj01 schreef:Bambi1995 schreef:Ik vind het vreselijke honden, maar dat is mijn mening. Mijn tante heeft een beagle en ik erger me dood. Ze vreet alles van de tafel af, ze loopt weg, ze is niet goed zindelijk (fout van mijn tante), ze heeft een keer een kip dood gebeten, ze eet poep van andere honden en ga zo nog maar even door. Het zijn absoluut niet mijn honden.
Dan kan je tante gewoon geen hond op voedden. Kan die beagel niks aan doen. Je valt als eigenaar wel iets eerder door de mand als bij een ander ras.