Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Magic_Ice schreef:Hier ook een boeren jack russelmeisje van 4 jaar oud die vorig jaar haar eerste gebitsreiniging heeft gehad en binnenkort opnieuw moet. Ben direct overgeschakeld op vers vlees nadat ze vorig jaar geholpen is.
Maar helaas, het komt er weer aan, ondanks dat ze ook botjes krijgt etc.
Heb ook probiotica geprobeerd en haar organen zijn gecheckt, omdat dit vaak met mondproblemen te maken heeft, maar de gouden tip nog niet ontdekt.
Ik heb tot nu toe smuldier en rodi gevoerd, niet de beste daar ben ik mij van bewust, maar ze eet het ook niet zo goed meer, wil nu overstappen op carnibest oid.
annepaardoes schreef:Magic_Ice schreef:Hier ook een boeren jack russelmeisje van 4 jaar oud die vorig jaar haar eerste gebitsreiniging heeft gehad en binnenkort opnieuw moet. Ben direct overgeschakeld op vers vlees nadat ze vorig jaar geholpen is.
Maar helaas, het komt er weer aan, ondanks dat ze ook botjes krijgt etc.
Heb ook probiotica geprobeerd en haar organen zijn gecheckt, omdat dit vaak met mondproblemen te maken heeft, maar de gouden tip nog niet ontdekt.
Ik heb tot nu toe smuldier en rodi gevoerd, niet de beste daar ben ik mij van bewust, maar ze eet het ook niet zo goed meer, wil nu overstappen op carnibest oid.
Tja ik ben bang dat de gouden tip toch dagelijks tandenpoetsen is. Je komt er gewoon niet onderuit als je hond er veel aanleg voor heeft. Het geven van vleesbotjes zou je ook nog kunnen proberen (wel uiteraard geschikte botten geven). Alleen het probleem is vaak die hoektanden. Ik vraag mij af in hoeverre het tandplak/tandsteen er met vleesbotten op die plek vanaf gaat.