Blaffende hond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AMBERRTJEE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 18:22

har166 schreef:
Goed dat je er gelijk de politie bij hebt gehaald. Wonen jouw buren in een koop of huurwoning?

Ja want dit is mishandeling, onze hond is er ook ingetrapt. Als ze op zn kop liggen zie je ze bijna niet.. Ze wonen in een huurwoning hoezo?

aalstreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:24

Hier word je toch moe van, ik hoop dat het stopt voor jullie.

pipo

Re: Blaffende hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:28

meld het bij de woningbouw of hoe het heet. Jee ik beneid jullie echt niet. Ik ben blij dat wij op het platteland wonen, al is dat ook niet altijd super hoor. ( en de buren ook niet) Maar dat terzijde

AMBERRTJEE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 18:30

aalstreep schreef:
Hier word je toch moe van, ik hoop dat het stopt voor jullie.

Ik hoop het ook! Leven nu met angst voor onze honden. Mijn paard is enkele weken geleden mishandeld ook dat spookt door mijn hoofd dat hij het misschien wel geweest kan zijn... Voor nu honden mogen niet alleen buiten en we checken eerst de dam en de pad voor ze buiten gaan of we ze gaan uit laten...

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:35

Ik was benieuwd of het een huurwoning was omdat je het dan idd bij de woningstichting kunt aangeven zoals pipo ook zegt. Dan kun je een klacht indienen, maar dat kan alleen als je bewijs hebt dat het 100% zeker door die buren daar gegooid is.

AMBERRTJEE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 18:38

Hij heeft ons bedreigt met:"als jullie niets aan die hond doen dan doe ik het". Dus hij gooit zijn eigen ruiten in, alleen helaas geen hard bewijs... Ik hoop dat we hem op de camera pakken! Het liefste natuurlijk niet want dat betekend dat er weer iets gebeurt.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 21:19

De buurman zijn actie (als het zijn actie is) is absurd en niet acceptabel uiteraard maar als hij zegt :" als jullie niets aan die hond doen doe ik het" geeft wel aan dat hij het kennelijk spuugzat is.
Gaan jullie dan ook daadwerkelijk iets aan het blaffen van de hond doen vraag ik me af? Dat is tenslotte ook waarom je dit topic opende.

AMBERRTJEE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 21:26

Hij is ons spuugzat ipv onze hond. Zo ook onze achterburen. Vandaag politie gehad en heeft beelden terug gekeken en zeggen ook duidelijk dat onze hond niets verkeerd doet. Zij blaft wanneer er iemand aan de deur staat of voor ons raam, dat is prima gedrag, waken tenslotte en de rest hoor je haar niet. Verder neemt mij moeder haar mee naar haar werk als we weten dat we pakketjes moeten ontvangen of bouwvakkers moeten komen of de schilder zoals gisteren en deze week. Als wij thuis zijn slaat zij alleen aan wanneer de bel gaat of er folders in de bus worden gegaan. Al met al hoeven wij er dus niets aan te doen omdat het in principe oke gedrag is. Verder laten wij in het nieuwe jaar een gedragstherapeut komen dat vooral voor haar overige gedrag ook een deeltje waak gedrag.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 21:40

Dus je opent een topic want je hond blaft zo, maar eigenlijk blaft ze niet en is er geen probleem?
Ik snap het niet meer.

AMBERRTJEE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 21:44

Ik heb beschreven wanneer mijn hond blafte. Ik ben geholpen door dat mensen zeiden dat er gedragstherapeut toch een goede optie kan zijn. Door wat er vd week gebeurt is begon ik aan mezelf te twijfelen over de hond, als de politie uit eindelijk vond dat onze hond toch te veel blafte en de buurman gelijk had dan moesten wij er toch echt iets aan gaan doen! Dit is nu niet het geval, ook mijn andere buurman geeft aan geen last te hebben.