Ik mis het zo...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Leeuwnie

Re: Ik mis het zo...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 10:55

*durft nu ook toe te geven dat ze weer stiekem heeft zitten huilen met het typen van het bericht*

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 10:56

Jammer dat je niet dichterbij woont TS, mijn hond zou best wel vaker willen wandelen en spelen :D

Heb je niemand in de buurt van wie je de hond eens zou kunnen lenen?

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 11:15

Belle2000 schreef:
Wat ontzettend vervelend!
Kijk eens bij de asielen in de buurt.
kun je mischien wat honden voor ze uitlaten...

of gewoon de hond van vrienden of kennissen.. honden houden van wandelen hoor!

(natuurlijk is het anders dan met je eigen kanjer ....maar het is toch ook leuk hoor)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-14 11:17

Goof schreef:
Jammer dat je niet dichterbij woont TS, mijn hond zou best wel vaker willen wandelen en spelen :D

Heb je niemand in de buurt van wie je de hond eens zou kunnen lenen?

Vanaf januari 'lenen' we de hond van mijn oom 1x in de week voor een maand of 3 (hij overlapt met verhuizing, opvang nodig), die wil wel lopen :)).
Eerst hadden we ook de hond van m'n oma nog, was ook een beetje mijn beestje, maar ook hij is ingeslapen in september (oma heeft in haar 80 jaar op deze aardbol nog nooit zonder dieren gezeten, dus dat is ook heel zwaar).

Ik mis Bobbie ook heel erg, als individu en ook mis ik een hond in huis. Dat laatste hebben m'n vader en broer dus niet, m'n moeder en ik wel.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 11:17

Toen wij nog geen nieuwe hond hadden heb ik heel veel met de hond van de buren gedaan.
Ik ben helemaal gek van Border Collies en toevallig hadden zij net een Border pup toen wij daar kwamen wonen.
Twee tot drie keer per week liep, trainde en speelde ik met hem. Ik heb een goede band met hem, maar niet zo goed als met mijn eigen hond.
Nog steeds gaat hij regelmatig mee op wandelingen en kom ik regelmatig bij de buren over de vloer, voor de hond uiteraard :D