Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mensen vinden het blijkbaar erg moeilijk om sekse te bepalen. In dierenwinkels gaat dat onzettend vaak fout.
.
. Er zijn een aantal dierenwinkels hier in de omgeving die gestopt zijn met het verkopen van cavia's en deze mensen nu naar ons doorverwijzen. Erg fijn!!
.
.
Ben ik er tijdens mijn onderzoek meer van tegengekomen.
Zie ook mijn project op http://www.kuducabin.nl/identity/knagers-knaagdieren. Alles dus om mensen naar opvangen te krijgen en de minimaal benodigde kennis hebben voor ze eraan beginnen.
Bijv. via http://www.wetransfer.com. Als je gelijk je naam/Flickr/Bokt profiel/website noemt kan ik daarnaar linken. Op elke pagina waar iets van inhoud van jou gebruikt wordt, komt natuurlijk naamsvermelding te staan.
Iedereen die bijdraagt krijgt een speciaal plekje onder het "Wie zijn wij"-gedeelte van de site
Maar misschien is dat de bedoeling.
Alleen hamsters beeld ik alleen af. Zo wil ik mensen alvast (onbewust) laten wennen aan het idee dat je knagers (behalve hamsters) niet alleen hoort te zien. Konijnen, gerbils, ratjes, muizen, 't is allemaal welkom 
Kaus schreef:Ik heb vooral heel geel gegoogled voordat ik mijn ratten kocht. Ook heb ik het hele rattentopic doorgelezen.
Daarna een hok gekocht, alle benodigdheden gekocht, wezen kijken bij de rattery en ze twee weken later opgehaald.
En uhm, wat ik nog even wilde zeggen... Je hamster hinnikt...Maar misschien is dat de bedoeling.
http://www.kuducabin.nl/identity/knagers-knaagdieren/
Ik heb trouwens nog wel een hele verzameling rattenfoto's als je daar nog belang bij hebt
je hebt de easter egg gevonden! Niet veel mensen merken dat op 

foto's mogen naar simone@ikwilknaagdieren.nl Sperziemone schreef:Hahahaje hebt de easter egg gevonden! Niet veel mensen merken dat op
Ik heb dat bewust gedaan omdat ik geen goeie geluiden van gerbils kon vinden
Graagfoto's mogen naar simone@ikwilknaagdieren.nl

En van wat andere knaagdieren 
Anders zo sneu als ik er misschien niet meteen een plekje op de site voor heb.Lienepien95 schreef:Ik zal eens goed gaan zoeken..heb als het goed is ook nog foto's van baby's enzoEn van wat andere knaagdieren

MarlindeRooz schreef:Ook belang bij foto's van verblijven?

Lienepien95 schreef:Ik zal eens goed gaan zoeken..heb als het goed is ook nog foto's van baby's enzoEn van wat andere knaagdieren
Citaat:Van baby's wil ik liever geen foto's plaatsen, tenzij er een blogpost over kleintjes komt ofzo. Maar fokken/baby's wil ik niet aanmoedigen door mensen lekker te maken met schattige babyfoto's: eerst die opvangen leeg halen

EskeGirl schreef:Ik heb foto's van gerbil en konijnenverblijf, konijnen en gerbils zelf... ga het morgen uitzoeken en opsturen, als ik op dir manier een beetje kan bijdragen aan het welzijn van dieren
Voor meer info kan je mij altijd n PBtje sturen Lienepien95 schreef:Maar misschien wel een deel van hoe je te kleine cavia's die je bij de dierenwinkel hebt gekocht er weer bovenop kan brengen. Er komen zo vaak cavia's bij de opvang binnen die super zwak en ziek zijn en pas een week of 3 oud.