Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Hopelijk vangen ze het , teckels hebben natuurlijk wel wat instincten Jis_ schreef:Wat zou jij doen Kugger als het om jouw hond gaat?
Voor jou is het misschien na 2 jaar niet meer actueel maar de eigenaar is er nog steeds mee bezig.
Dat vraag ik me ook af DaisyDarling, je zou toch denken dat ze daar al wel pogingen mee gedaan hebben.
geerke schreef:sorry,maar kun jij mij ook uitleggen waarom die honden allemaal zo bang zijn dat ze niet te vangen zijn?Zelfs ook niet door de eigenaar?Ik begrijp daar niets van....kan aan mij liggen natuurlijk.
Kugger@Ik dacht net bijna hetzelfde.
Kuggur schreef:Een soort bermuda driehoek voor honden...
geerke schreef:sorry,maar kun jij mij ook uitleggen waarom die honden allemaal zo bang zijn dat ze niet te vangen zijn?Zelfs ook niet door de eigenaar?Ik begrijp daar niets van....kan aan mij liggen natuurlijk.
Kugger@Ik dacht net bijna hetzelfde.
Cemlys schreef:
Ik snap dat het niet fijn is voor de eigenaar, maar wat een stress als je zo een verwilderd hondje moet vangen en opsluiten in huis, weg vrijheid en zeker als het dier angstig is.
Ik denk dat ik als eigenaar, zeker na 2jaar, en als het hondje geen gevaar vormt, mss toch erover na zou denken om het diertje voor zn vrijheid te laten kiezen.
Ik snap alleen niet goed dat als je zo n dier lang hebt, de hond totaal niet reageert op de eigenaar met roepen. Zelfs niet na een aantal dagen