Eind goed al goed
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maureen95 schreef:Joolien schreef:Ik zou me kapot schamen als er 12 mannen kwamen om een kat uit een boom te spuiten...
Ehhh ok dat klinkt raar, gelukkig is het een hij
Hoezo zou je je kapot schamen?ik vind het wel komisch
Joolien schreef:Ik zou me kapot schamen als er 12 mannen kwamen om een kat uit een boom te spuiten...
Ehhh ok dat klinkt raar, gelukkig is het een hij
.
) open getrokken voor 1 katje.. Heeft de krant gehaald nog, want het plaatselijke krantje kreeg lucht van een 'noodgeval met dier op boerderij X'. De beste verslaggever "hoopte" op iets meer sensatie met een koe of paard die in de gierput zou liggen
.

Anoli schreef:Herinnert mij aan die "goede oude tijd" waarin ik 1 middag per jaar mocht spelen met de brandweermannenslangen bij het vrijwilligerswerk wat ik deed in de zomer.
Kwam de brandweer met een wagen om samen met de kinderen een waterfestijn te houden op een groot grasveld...
Joolien schreef:Anoli schreef:Herinnert mij aan die "goede oude tijd" waarin ik 1 middag per jaar mocht spelen met de brandweermannenslangen bij het vrijwilligerswerk wat ik deed in de zomer.
Kwam de brandweer met een wagen om samen met de kinderen een waterfestijn te houden op een groot grasveld...
Altijd maar doen alsof je zo braaf bent, jij stouterd!