kat geschopt!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eilinora

Re: kat geschopt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-14 20:21

Soep zat in een speciale magnetron pan, ik snap dat er geen metaal in de magnetron mag haha

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 20:25

Mijn man is wel eens op een kat gaan zitten, diertje lag op de bank, hij zag d'r niet en ging zó zitten... Hij vloog meteen overeind en poes heeft het hem vergeven, ze werd niet schichtig.
Ze wist voortaan wel dat ze beter uit moest kijken waar ze ging liggen.
Het lijkt wel of ze weten dat je het niet zo kwaad bedoelt. :(:)

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 20:26

ik ben weleens over een kat uitgegleden terwijl hij op een traptrede op de trap lag :+
ik stapte echt midden op zijn rug..

de kat had niets maar ik had een zere kont en een gebroken teen..

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 20:31

:') geniaalste post ooit

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 20:32

sadekeshia schreef:
ik ben weleens over een kat uitgegleden terwijl hij op een traptrede op de trap lag :+
ik stapte echt midden op zijn rug..

de kat had niets maar ik had een zere kont en een gebroken teen..

:=

Heb zelf mijn beide katten al meerdere keren 'geschopt' (omdat ze voor mijn voeten liepen voornamelijk). En mijn monsters zijn zwart, dus als die op de bank of op het kleed liggen zie ik ze in het donker niet zo goed meer en dan ga ik wel een perongelijk op ze staan of zitten -O-
Gelukkig doen beide het nog en hebben ze er niks aan over gehouden :D

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 20:33

Hihihi moet er stiekem om lachen als beekddenker

Maar ik heb het ook al vaker gehad o ze kitten poej zigzagt wel eens tussen mn benen door als ik loop en ja dat belandt ze nog wel eens op mn voet.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 20:37

Ik ben al wat keren op staarten gaan staan, per ongeluk katten een holpieper gegeven, zelfs al eens op een kat gaan zitten.

Tot nu toe hebben ze er nooit wat aan over gehouden. Schrik me iedere keer weer helemaal het lazarus.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 20:46

elenaMM77 schreef:
schoppen valt nog mee hoor :D (overkomt mij ook nog wel eens)

ik ben toen mijn kat nog geen jaar was er op gaan zitten :o

ze had er een handje van om altijd te willen liggen waar ik zat en was er ook altijd op allert..

alleen in dit geval stond ik 3 seconden op omdat mijn koffie buiten bereik stond..

ik plof weer neer en hoor echt uuuhhhhhhhhhhhh alle lucht uit haar longetjes geperst worden..

het ergste is dat als je opstaan je dus een neerwaardse druk moet uitoefenen.. dus je veert iets in voor je opstaat..

ik hoor dus nog 1x uuuuchh (veel lager) waarmee ik denk ik het allerlaatste restje lucht er nog even goed uitwrong toen ik opstond..

dacht echt even dat ik haar vermoord had :(

gelukkig stond ze na een paar seconden op (wel wat dizzy) en liep ze een minuut later alweer te spinnen..

ze heeft er niets aan overgehouden gelukkig *\o/* en is inmiddels mijn 18 jarige oude wijf.

Ohoooo, ik moest hier stiekem wel om lachen :+

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 20:54

:')

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 09:43

inowa schreef:
Soep zat in een speciale magnetron pan, ik snap dat er geen metaal in de magnetron mag haha

Pan klonk zo eh.... pannig ;) en vergissen is menselijk natuurlijk. Dan misschien toch iets anders metaligs geweest of gewoon pure pech. Poezel heeft het in elk geval overleeft!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 09:46

elenaMM77 schreef:
schoppen valt nog mee hoor :D (overkomt mij ook nog wel eens)

ik ben toen mijn kat nog geen jaar was er op gaan zitten :o

ze had er een handje van om altijd te willen liggen waar ik zat en was er ook altijd op allert..

alleen in dit geval stond ik 3 seconden op omdat mijn koffie buiten bereik stond..

ik plof weer neer en hoor echt uuuhhhhhhhhhhhh alle lucht uit haar longetjes geperst worden..

het ergste is dat als je opstaan je dus een neerwaardse druk moet uitoefenen.. dus je veert iets in voor je opstaat..

ik hoor dus nog 1x uuuuchh (veel lager) waarmee ik denk ik het allerlaatste restje lucht er nog even goed uitwrong toen ik opstond..

dacht echt even dat ik haar vermoord had :(

gelukkig stond ze na een paar seconden op (wel wat dizzy) en liep ze een minuut later alweer te spinnen..

ze heeft er niets aan overgehouden gelukkig *\o/* en is inmiddels mijn 18 jarige oude wijf.

Oh je maakt mijn vreselijke nacht en humeur ten gevolge van die nacht goed!! _O- ik ben een beeldenker, arm poezenbeest heeft het hierna af geleerd om onder je te kruipen als je op stond hoop ik?