Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

geniaalste post ooit sadekeshia schreef:ik ben weleens over een kat uitgegleden terwijl hij op een traptrede op de trap lag
ik stapte echt midden op zijn rug..
de kat had niets maar ik had een zere kont en een gebroken teen..
elenaMM77 schreef:schoppen valt nog mee hoor(overkomt mij ook nog wel eens)
ik ben toen mijn kat nog geen jaar was er op gaan zitten![]()
ze had er een handje van om altijd te willen liggen waar ik zat en was er ook altijd op allert..
alleen in dit geval stond ik 3 seconden op omdat mijn koffie buiten bereik stond..
ik plof weer neer en hoor echt uuuhhhhhhhhhhhh alle lucht uit haar longetjes geperst worden..
het ergste is dat als je opstaan je dus een neerwaardse druk moet uitoefenen.. dus je veert iets in voor je opstaat..
ik hoor dus nog 1x uuuuchh (veel lager) waarmee ik denk ik het allerlaatste restje lucht er nog even goed uitwrong toen ik opstond..
dacht echt even dat ik haar vermoord had![]()
gelukkig stond ze na een paar seconden op (wel wat dizzy) en liep ze een minuut later alweer te spinnen..
ze heeft er niets aan overgehouden gelukkigen is inmiddels mijn 18 jarige oude wijf.
elenaMM77 schreef:schoppen valt nog mee hoor(overkomt mij ook nog wel eens)
ik ben toen mijn kat nog geen jaar was er op gaan zitten![]()
ze had er een handje van om altijd te willen liggen waar ik zat en was er ook altijd op allert..
alleen in dit geval stond ik 3 seconden op omdat mijn koffie buiten bereik stond..
ik plof weer neer en hoor echt uuuhhhhhhhhhhhh alle lucht uit haar longetjes geperst worden..
het ergste is dat als je opstaan je dus een neerwaardse druk moet uitoefenen.. dus je veert iets in voor je opstaat..
ik hoor dus nog 1x uuuuchh (veel lager) waarmee ik denk ik het allerlaatste restje lucht er nog even goed uitwrong toen ik opstond..
dacht echt even dat ik haar vermoord had![]()
gelukkig stond ze na een paar seconden op (wel wat dizzy) en liep ze een minuut later alweer te spinnen..
ze heeft er niets aan overgehouden gelukkigen is inmiddels mijn 18 jarige oude wijf.
ik ben een beeldenker, arm poezenbeest heeft het hierna af geleerd om onder je te kruipen als je op stond hoop ik?