Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hamsterfan schreef:Ik zou niet voor de Small pet vage habitat XL kiezen eerlijk gezegd. Dit omdat je hier ook niet super veel in kwijt kan etc en je dan een flinke bak moet vullen met zaagsel of een andere bodembedekking (kost ook weer meer geld) Wat bedoel je met De strafbare 2 hamsterkooi ?
Ik zou dan eerder denken aan z'n kooi van Ferplast:
http://www.ferplast.com/uk/shop/small-pet-supplies/hamster/micky-large (Ferplast milos large)
of
http://www.ferplast.com/uk/shop/small-pet-supplies/hamster/criceti-15 (criceti 15)
Het enige nadeel van de Criceti 15 is dat hij 1 grote deur heeft en dat is de hele bovenkant van de kooi, maar veel hamsters houden er niet van als je ze van bovenaf benaderd dus dan is een kooi met deurtjes aan de zijkant een beter idee
Ik heb geschreeuwd en gehuild want haar gezicht zag er echt vreselijk uit en haar oog leek er bijna uit te gaan.. Beestje was aan het krijsen en ik heb uit een of andere instinct een soort kartelig mes gepakt en heb de tralies zo snel als ik kon doorgesneden en uiteindelijk geknipt.. dat was ook verschrikkelijk want beestje voelde élke trilling en krijste van de pijn.. Moeder en ik woest naar de dierenwinkel maar die deed alsof ze van niks wisten, want we konden niet bewijzen dat we het kooitje daar hadden gekocht (waar is uw bonnetje? lees: hadden kooitje een paar maanden eerder gekocht) en ze hadden nog nooit zoiets gehoord..

Ik had trouwens een dwergje faunty schreef:Ik heb oom die kooi van hierboven , de 1e , ik vind het de beste kooi ooit ! Ideaal ding , mijn zus heeft 3x een nieuwe kooi moeten kopen omdat die van haar kapotgeknaagt was , deze is nu , na bij a 7 jaar zo goed als nieuw , lekker veel zaagsel onderin voor het graven .
Hij is ook heel makkelijk schoon te maken .
Z
hamsterfan schreef:Ik heb die bovenste ook (2), maar ik raad ze echt af ..
Ik heb een tijdje mijn kooi omgebouwd tot die op het onderste plaatje (dus het traliestuk er tussenuit gehaald) maar ik had een hamster die klom zodat ze aan de bovenkant aan de tralies hing (gewoon vanuit haar huisje) en zich gewoon naar beneden liet storten omdat ze niet meer naar beneden kwam. Ik denk dat toen zij overleed z'n beetje alles had gebroken wat ze gebroken kon hebben omdat ze telkens met een harde klap naar beneden kwam. Dit raad ik je dus echt af, ook omdat je er weinig in kwijt kan en weinig kan variëren met leuke speeltjes etc, want het past er niet in..