Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sunny_l0ve schreef:Heb je al een afspraak staan bij de dierenarts of niet? Ik zou als ik jou was niet te lang wachten hiermee, de kans dat hij er toch pijn aan heeft schat ik toch wel redelijk groot en het maakt de beslissing niet makkelijker...
Anders had ik zeker niet zo lang gewacht. Een afspraak waarvoor? Ik ben al tig keer bij de DA geweest maar moet nu beslissen of ik hem laat opereren voor 400-500 euro.
nee hoor dat was een grapje
bliver schreef:ik zou nooit zoveel over hebben voor een konijn. aan kat of hond is weer ander want die worden weer ouder en kunnen beter tegen de narcose.
Ik zeg geef hem goed te eten het is bijna kerstnee hoor dat was een grapje
! Zo te horen hebben ze aan jou een goed baasje. MarlindeRooz schreef:bliver schreef:ik zou nooit zoveel over hebben voor een konijn. aan kat of hond is weer ander want die worden weer ouder en kunnen beter tegen de narcose.
Konijnen redden makkelijk de 8/9 jaar hoor, redden veel grote hondenrassen nauwelijks.
MarlindeRooz schreef:bliver schreef:ik zou nooit zoveel over hebben voor een konijn. aan kat of hond is weer ander want die worden weer ouder en kunnen beter tegen de narcose.
Konijnen redden makkelijk de 8/9 jaar hoor, redden veel grote hondenrassen nauwelijks.

Ik zie nog wel dat hij soms wat draait met z'n rechterpoot, maar het is echt al zoveel beter. Hij heeft dus een tijd vrij klein gezeten maar hij raakte daar echt gefrustreerd van, dus sinds een paar dagen zit hij nou in een mooie voliere. Ik heb vandaag even een filmpje gemaakt vanuit het keukenraam.