Ruby1995 schreef:Wauw wat een reacties bedankt!
Ja, ik realiseer dat ik 18 ben en dat een kat dat ook kan worden, maar ik kan als er de mogelijkheid is de kat meenemen en anders blijft hij hier.
Aan dierenartskosten heb ik ook uiteraard gedacht zoals castratie en chippen, dat gebeurt zeker!
Ik mag hem voor mijn verjaardag en dat is over een maand dus ik ga alvast spullen kopen enz en de kat over een maand als alles compleet hier is.
Ik wil wel een beetje een aanhankelijke kat, niet een die je eigenlijk weinig tot nooit ziet.
Maar jullie denken dat het weinig kwaad kan dat ik ook cavias heb en een hamster?
Leuk dat je een kitten mag! Ik las dat je graag een langharige wilt die naar buiten gaat. Lange haren en buiten gaan niet samen, bij mij niet inboedel geval! Ik heb 2 jonge Perzen en ooit wel is buiten laten lopen maar dan heb je super gauw klitten! Katten met lange haren moet je iedere dag kammen, realiseer je dat wel! De mijne vinden kammen helemaal niks dus het is iedere avond weer een beetje gedoe. Ook heb ik laats klitten weg geschoren bij de een omdat haar haar zo snel groeide.
Een kitten neemt enorm veel tijd in, veel spelen met ze en in het begin een x aantal keer op de kattenbak zetten. Opvoeding is belangrijk!
Voor de rest hoop ik dat je een topic plaatst als het zover is, kunnen wij ook genieten!